اخبار آی تی ,تامسون رويترز سرويس خبري ويديويي راهاندازي ميكند.
غول رسانهيي تامسون رويترز در بخشي از طرح يك ميليارد دلاري براي جذب نسل جديدي از مشتريان، در ماه ژوئن يك سرويس خبري ويديويي براي متخصصان مالي راهاندازي ميكند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ايران،از سایت ايسنا، اين سرويس پوشش زنده و قابل جستوجو از بازارهاي مالي، تحليل و اخباري فوري فراهم ميكند و برخلاف شبكههاي تلويزيوني سنتي تمام روز پخش نخواهد شد، همچنين بر تبليغات متكي نبوده و براي عموم مردم غيرقابل دسترس است؛ با اين حال مشتركان اين سرويس ميتوانند شبانه روز به آن دسترسي يابند.
مشترياني كه براي دسترسي به اين سرويس پول پرداخت ميكنند ميتوانند به همان شيوهاي كه كاربران عادي كليپهاي ويديويي را در يوتيوب گوگل مشاهده ميكنند، به بخش اخبار درخواستي دسترسي يابند.
اين پروژه بخشي از برنامه يك ميليارد دلاري تامسون رويترز براي ارتقاء محصولات و زيرساخت اين شركت به منظور جذاب كردن آنها براي متخصصان مالي است كه به استفاده از اينترنت در عصر اطلاعات عادت كردهاند.
رويترز در اين برنامه مشاركت كرده و تامسون رويترز 120 كارمند را براي اداره آن در نظر گرفته است و اميدوار است مشترياني مانند بانكها و شركتهاي سرمايهگذاري، ويديو فراهم كرده و كانالهاي خود را ايجاد كنند.
تامسون رويترز از ماه اكتبر گذشته در حال آزمايش اين سرويس بوده و آن را در زماني راهاندازي ميكند كه خروجيهاي رسانهيي در وضعيت نامطمئني هستند. بسياري از روزنامهها، شبكههاي تلويزيوني و خروجيهاي خبري همچنانكه مردم بيشتر اخبار را از اينترنت دريافت ميكنند؛ در حال از دست دادن درآمد تبليغات هستند.
برخي از شركتهاي خبري و اطلاعاتي ممكن است از اين كسب و كار رانده شوند. بقيه هم تلاش ميكنند دريابند چگونه مردم را براي پرداخت پول براي اخبارشان ترغيب كنند.