۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

فکر ميکنيد رضا زاده از چي مي ترسه؟

می گویند شما پهلوان ترین مرد دنیا هستید، درست است؟
خب می گویند دیگر! درستی اش را من نمی توانم تایید کنم.

می گویند از هرکول هم قوی ترهستید. راست می گویند؟
هرکول یک قهرمان افسانه ای بود. ما هم سنگین ترین وزنه دنیا را زده ایم. سه - چهار بار در سیدنی و آتن و مسابقات جهانی و شاید چون قویترین مرد جهان هستیم، به این خاطر می گویند.

شنیده اید به شما می گویند هرکول ایران؟
بله، می گویند.

چرا رستم نگویند؟! هرکول غربزده است.
رستم هم می گویند. اما بله، رستم بهتر است. پهلوان افسانه ای خودمان است.

آدم احساس می کند رستم از هرکول قوی تر است.
بله! چون رستم مال ایران است.

فکر می کنید عبور از هفت خوان سخت تر است یا رسیدن به قهرمانی المپیک؟
هر دو تایش. برای رسیدن به قهرمانی المپیک مثال می زنند که باید از هفت خوان رستم رد بشوی. واقعا هم همینطور است. طلای المپیک گرفتن زحمت و زجر دارد.

محراب فاطمی در جایی گفته است من از رضازاده قوی تر هستم. می دانید؟!
خبرنگارها اینطور نوشتند. او نگفته است. من با محراب رفیق هستم. خودش به من زنگ زد گفت من این را نگفته ام.
تازه! در ادامه اش گفته اند آقای رضازاده فقط یک کار می کند، وزنه را یک ضرب بالا می برد و دو ضرب بالا می برد، اما ما روی
مچ تا گردن کار می کنیم! این درست است؟
محراب گفت من نگفته ام، اما خب رشته وزنه برداری رشته دیگریست و المپیکی است و لقبش هم قویترین مرد جهان است . کلا شعار المپیک سه تاست: سریعترین و قویترین و بالا ترین. قویترین که در فوق سنگین وزنه برداریست. سریعترین دو صد متر است. بالاترین هم پرش با نیزه است. رشته وزنه برداری هم چندین سال در المپیک قدمت دارد و هفتاد و هشتمین دوره از مسابقات جهانی اش برگزار شده است. ولی خب بعضی خبرنگارها می نویسند دیگر.

شما عصبانی هم می شوید؟
بستگی دارد، بله.

وقتی عصبانی می شوید چی کار می کنید ؟
بستگی دارد. اگر در ورزش باشد، مثلا وزنه بیفتد، آدم عصبانی و جدی می شود. ولی اگر از دست دوستش باشد، مثلا کورش باقری...

از کورش باقری عصبانی شوید چه کار می کنید؟ خفه اش می کنید یا له اش؟
نه! حالا از دست کورش یا دوست دیگری باشد، سعی می کنم از آنچایی که هستم بروم بیرون.

پس چرا آدم احساس می کند خیلی خطرناک است کسی با شما دربیفتد؟
نه، اینطور نیست. ما کاری نداریم اصلا! ما ضعیف ترین هستیم.

اختیار دارید. ولی جدا تا حالا شده از کوره در بروید؟!
چطوری مثلا؟

خیلی عصبانی بشوید...
نه! نشده است.

سالم جابر ترسناک تر است یا سوسک؟
هر دو تایش! جابر سالم صورتش ترسناک است! نمی دانم از بچگی این جوری بوده یا بقول کورش شرط بندی کرده از بالای آسمان افتاده! فکش کمی کج است !

جابر سالم است یا سالم جابر؟
جابر سالم سالم ! بلغاری الاصل است. ماهیانه پول می گیرد و در قبال کسب مدالش هم صدهزار دلار به غیر از ماهیانه اش می گیرد. به اسم جابر سالم سالم به او پاسپورت دادند. به او هم پیشنهاد داده بودند، مثل من که ترکیه بهم پیشنهاد داد.

**************
تا حالا شده از چیزی بترسید؟
بله، چرا نترسیم؟ از وزنه می ترسیم. از خدا می ترسیم. از زنها می ترسیم.

**************

زن ذلیل هستید؟
بله!

از سوسک؟
نه!

وزنه برداری سخت تر است یا حکومت داری؟
بستگی دارد. حکومت داری کاری سیاسی است و یک کشور را باید بچرخانی، فکر کنم سخت تر است. همه کشور در دست حکومت دار است . سخت است . وزنه برداری سخت است ولی در یک رشته است. حکومت داری شاخه های مختلف دارد.

وزنه برداری سخت تر است یا روزنامه نگاری؟
هر دو تایش سخت تر است. کار شما فقط نوشتن است.

خیلی سخت است!
ولی کار ما صبح و بعد از ظهر تمرین است و دستهامان پینه می بندد.

دستهای ما هم پینه می بندد از بس می نویسیم! تازه چشمهایمان هم در می آید.
درست است ولی اگر دوست داشته باشید، یکی دو روز هم نمی نویسید. اما ما باید برای مسابقات جهانی و المپیک تمرین را ول نکنیم، وگرنه رکوردهامان پایین می آید. چون وزنه برداری رشته رکوردی است. اگر مرتب تمرین نکنی درصد رکورد پایین می آید.

وزنه برداری سخت تر است یا جواب دادن به نامه های مردم؟
بازهم هر دو تایش! نامه خیلی می آید. از تربیت بدنی، فدراسیون، دانشگاه آزاد و...

چه نامه هایی می آید؟
بعضی از مردم مشکل دارند...

مشکل مالی؟
بیشتر مالی است.

تقاضای پول می کنند؟
بله، 95% همین است. بعضی دخترشان جهیزیه می خواهد...

همه نامه ها را باز می کنید؟
بله، یک سال هم نگه می داریم.

شده اقدامی هم بکنید؟
بله، حالا ننویسید...

وزنه برداری سخت تر است یا کوه کندن؟
فرهاد بود یا شیرین بود کوه کند؟! درباره عشقش بود. خب وزنه برداری هم عشق است. عشق به مردم.

فرهاد قهرمان تر بود یا رستم؟
رستم.

فرهاد هم خیلی سختی کشید!
اون توی یک بخش بوده. حالا کوه کنده!! رستم پهلوان بوده است.

شده جایی بروید کسی شما را نشناسد؟
پیش می آید، ولی یکهو می بینند. توی ماشین باشیم یکهو می بینند از پشت می زنند ، تصادف می شود.

اگر بروید در خیابانی شلوغ، هیچ کس شما را نشناسد چه می کنید؟
خیلی خوبه این جوری!

چی کار می کنید؟
راحت هستم. قدم می زنم.

فریاد نمی زنید؟
نه، آنوقت همه برمی گردند می آیند پیش ما !

تا حالا شده کاری را بخواهید انجام دهید، پارتی بازی نکنند برایتان؟
پارتی بازی نمی کنیم زیاد. ولی از مردم گرفته تا مسوولان همه لطف می کنند.

پارتی بازی می کنند برایتان دیگر.
نه!

مثلا افسر ها هیچ وقت جریمه تان نمی کنند.
خب من همه اش در تمرین هستم و خیابان زیاد نمی روم. جریمه نکرده اند تا حالا.

خب می گویم که!
یعنی خلاف نکرده ام که جریمه بشوم.

در صف نان هیچ وقت ایستاده اید؟
بله، از دوران بچگی زیاد نان می گرفتم برای خانه مان.

بعد از قهرمانی چطور؟
نه.

غیر از وزنه برداری دیگر چه می کنید؟
کارمند سازمان هستم و شرکت بیمه دارم.

خودتان تاسیس کرده اید؟
بله.

اهل مطالعه هم هستید؟
روزنامه و كتاب دوست دارم اما متاسفانه وقت نمي شود و تمرين ها اجازه نمي دهد. بيشتر كتابهاي درسي ام را مي خوانم.

درس مي خوانيد؟
بله كارشناسي تربيت بدني مي خوانم دانشگاه آزاد.

تهران؟
اردبيل.

ساكن اردبيل هستيد؟
نه، خودم ساكن تهرانم اما مادرم اينها اردبيل هستند.

براي قدرتمند بودن بايد چه كار كرد؟
بايد تمرين مرتب كرد.

بامزه ترين خاطره ورزشي تان تا اينجای کار چه بوده است؟
كسب مدال المپيك در22 سالگی در سیدنی که دو حريفم چن مريكين و روني بلر که در 18-17 سالگي عكس هايشان را به ديوار مي زدم و دارنده دو مدال المپيك و قهرمان جهان بودند، آنجا كنارم ايستاده بودند.

آن زمان چه حسی داشتید؟
خيلي خوشحال بودم . واقعا تمرينهاي زيادي كرده بودم. لطف خدا باعث شد كه بتوانم دو حريفم را بگيرم.

چرا اين قدر مدال طلا مي بريد؟
اول لطف خداوند و دوم تمرينات خودم است. واقعا گرفتن مدال طلا سخت است. حالا مردم مي گويند بايد طلا بگيري ولي خيلي سخت است و نبايد خداي نكرده آسيب ببيني . رشته سنگيني است و با وزنه سر و كار داري. روزي 40-30 تن وزنه بلند مي كني، صبح و بعد از ظهر. بايد تمريناتت را درست انجام دهي كه ركوردت خوب باشد.

آمار مدال هاتان را بدهید!
6 تا طلاي جهاني دارم. دو تا المپيك و يك برنز جهاني. يعني 8 مدال جهاني.

من فكر مي كردم در هر چه مسابقه شركت كرده ايد طلا برده ايد.
بيست سالم بود در جوانان بودم، بزرگسالان برنز گرفتم ولي ركورد يك ضرب جهان را زدم. چون وزنه برداري مدال گرفتن مجموعش مهم است در يك كشور.

مدال هاتان را چه كرده ايد؟
خانه است. اسمش طلاست، طلا نيستند!

اتفاق بامزه اين دو المپيكي كه رفته ايد را بگوييد.
چیزی نبوده.

در يونان واكنش يوناني ها چه بود؟
يوناني ها دو- سه هفته قبل از مسابقه تمام بليت هاي وزن من را خريده بودند و تمام شده بود. همه آنجا من را مي شناختند. در دهكده المپيك در ورزشگاه معروفش همه مي آمدتد با من عكس مي گرفتند.

پوز هركول شان را زده بوديد؟
بله!

ايراني هم در سالن بود ؟
بله.

چه مي كردند؟
من هر كشور خارجي كه رفته ام ايراني ها آمده اند و جا دارد از آنها تشكر كنم. دورترين جا دومينيكن بود كه آنچا هم ايراني بود. 15-10 خانواده بودند اما به اندازه 40-30 هزار نفر سر و صدا و تشويق مي كردند.

بعد از اتمام بازي كار خاص بانمکی براي شما نكردند؟
همه اش لطف مي كنند.

براي تفريح يا استراحت كجا مي رويد؟
دوست داريم براي استراحت برويم اما نمي شود. اردوهامان شمال است ، مي رويم آنجا. يا مثلا موقع هايي بلغارستان مي رفتيم هم براي ريكاوري و فيزيوتراپي بدنمان و هم با خانواده مي رفتيم آنچا.

يك جمله خطاب به هواداران تان بگوييد الان.
دوستتان دارم. به همه مردم ايران مي گويم.

فوتباليست مورد علاقه تان كيست؟
همه شان را دوست دارم.

بيشتر از همه؟
علي دايي.

خواننده مورد علاقه ؟
محمد اصفهاني، افتخاري، حبيبيان، عصار و يكي ديگر كه يادم رفته است!

شاعر ؟
شعر زياد نمي خوانم.

كتاب ؟
پزشك فرعون، سينوهه آخرين كتابي است كه خوانده ام.

بهترين فيلم؟
اخراجي ها را تازه ديدم.

بهترين سريال؟
زياد است ماشاءالله! فرصت كنم، تلويزيون مي بينم.

تيم مورد علاقه؟
ملي.

سياستمدار؟
همه كساني كه به ایران خدمت مي كنند و باعث پيشرفت كشورمان مي شوند که برايشان آرزوي موفقيت دارم.

اگر قبل از بازي سردرد بگيريد، نمي توانيد استامينوفن بخوريد؟
نه، دوپينگ محسوب مي شود، 24 ساعت قبل از بازي. قهوه هم 8-7 ليوان خوردنش، كافيين نمي شود خورد.

نفس نبايد كشيد از 24 ساعت قبل؟
نه ديگر! خدا نكند پيش بيايد. يك ورزشكار بايد علمي تر برخورد كند.

تا كي مي خواهيد ركورد بزنيد همينطوري؟
ما كه دوست داريم ركورد بزنيم ولي خب واقعا خيلي سخت است. الان 8-7 سال است رکورد داریم و هيچ سالي استراحت نكرديم. فعلا امسال برنامه ريزي جهاني تايلند است و سال ديگر هم المپيك 2008 پكن كه ان شاءالله بتوانيم موفق باشيم.

ايشالا. چگونه در مقابل شايعاتي كه پيرامونتان درست مي شود مقاومت مي كنيد؟
همان جوكهايي كه مي گويند؟

حاشيه ها، حرف ها و حدیث ها...
مي گويند ديگر. مردم ايران ماشالا شادند. جوك زياد مي گويند! شايعه درست مي كنند، هر كي به نفع خودش! اما من مشكلي ندارم با آن.

مي گويند نصف يك جزيره در ايران به نام شماست.
آخر ايران كه جزيره ندارد! يك كيش است كه مال دولت است.

مال شما نيست؟
نه!

مي گويند شما مادي هستيد.
همه مي گويند، اما من اگر مادي بودم كه الان 8 ميليارد تومان پول گرفته بودم.

چرا نرفتيد و نگرفتید؟
به خاطر همين مردم كه حالا مي گويند پولكي هستم! ده ميليون دلار بود كه ماهيانه هم حدود 20 ميليون مي دادند، حالا ماشين و خانه هم بود، دو سال. جهاني 2003 كانادا و 2004 آتن المپيك الان تمام شد!

پشيمان نشديد؟
نه ديگر، نشديم حالا فعلا.

اگر قبول كرده بوديد الان كجا بوديد و چه مي كرديد؟
همين جا بودم. داشتم با شما مصاحبه مي كردم ! ورزش همينطور است ديگر. در همه كشورها هست. از كشورهاي ديگر مي روند آنجا. همه جا هم هست. در كشورهايي كه خودشان هم قهرمان المپيك دارند. اما در كشور ما متاسفانه اين طوري نيست.

عطر بيژن هم شايعه بود؟
نه، پيشنهاد دادند اما من نرفتم.

واتا؟
در واتا من سهم دارم.

اصلا این ورزش را كي شروع كرديد؟
از سال 72، 14 سالگي.

چرا وزنه برداري را انتخاب کردید؟
سالن وزنه برداري نزديك دبيرستانمان بود. از آنجا رد مي شديم. سر و صدا بود، مي رفتيم مي نشستيم. بعد آموزشگاه استان بود كه آنجا ثبت نام كرديم و ...

اگر سالن كاراته نزديك دبيرستانتان بود الان كاراته باز بودید؟
اتفاقا كاراته هم بود، جودو هم بود. ولي من ديگر رفتم وزنه برداري.

تا حالا شده شكست هم بخوريد؟
در حد اينكه ركورد زده ام افتاده. بيشتر از ركوردهاي من نزده اند. الان ركورد دنيا 213 كيلوست كه دست من است و 5/263 است كه آنهم دست من است. مجموعا 5/472 است كه هفت سال است دست من است و هیچ کس نزده است.

هيچ قهرماني تا حالا در دنيا نبوده كه اين طوري چند سال متمادي ركورد بزند؟
نه فقط من هستم. سه بار اين وزن را زده ام. در دنيا تا حالا كسي اين طوري نبوده است.

چطوري شما را جعل كردند؟ شما که خيلي مشخص هستيد.
آن كلاهبرداره؟

بله.
نگفته بود من رضازاده هستم. فاميليش واقعا رضازاده بوده است. گفته برادر ناتني اش هستم و مردم لطف دارند و كلاهبرداري مي كرده .

شبيه تان بوده؟
نه شبيه نبوده. چاق بوده ولی شبیه نه. زياد ورزشكار هم نبود. گرفتنش. جريمه شده و هفت سال حبس بهش دادند. من از طريق روزنامه شما به تمام مردم می گویم که این مسایل را باور نکنند و حواسشان باشد. خیلی ها می خواهند سوءاستفاده کنند، مردم مواظب باشند.

فکر می کنید چرا این روزها این قدر تعداد افرادی که با اعتبار دیگران بازی می کنند زیاد شده است؟
مردم به افرادی که محبوبشان هستند اعتماد دارند، اینها سوءاستفاده می کنند.

حس تان از اینکه فردی به اسم شما 650 میلیون تومان کلاهبرداری کرده چیست؟
خوب است دیگر! در عرض 3-2 ماه این قدر برده! ولی ما المپیک می رویم همه اش 100 میلیون می بریم! ولی عاقبت ندارد دیگر. الان در زندان است تا هفت سال و 800-700 میلیون هم جریمه اش کرده اند.

شما درآمدتان خوب است؟
نسبت به ورزشکارهای کشورهای دیگر که دو طلای المپیک و چند مدال جهانی می برند نه.

فوتبالیست ها هم از شما بیشتر می گیرند تازه.
بله، ماشاءالله هر قراردادی 400-300 تا می گیرند اما ما باشگاهی باشد 40-30 میلیون. الان هم که فعلا دو – سه سال است از باشگاهی خبری نیست. فدراسیون قبلی کمی کم کاری کرد در باشگاه ها.

اگر الان آن کلاهبرداره را ببینید بهش چه می گویید؟
هیچی نمی گوییم.

ازش متنفرید؟
نه، باید این کار را نکند. عاقبت ندارد.

نمی زنیدش؟
نه، ما چی کار داریم.

آرزویی دارید که برآورده نشده باشد؟
آرزوی ورزشی ام کسب طلای سوم المپیک است. چون طلای المپیک خیلی مهم است. غیر ورزشی هم آرزوی سلامتی خودم، خانواده ام ، مردم و شما را دارم.

رکورد بعدی تان چند کیلویی است؟
نمی دانم. تمرین می کنیم که طلا بگیریم. خدا باید بخواهد.

قول داده بودید 500 تا باشد!
من قول نداده بودم. 500 کیلو که می گویند، یک مجله ای بود که ماهیانه فدراسیون جهانی منتشر می کند. کارشناس های ورزشی کشورهای مختلف گفته بودند رضازاده توانش را دارد که 500 کیلو در مجموع بزند. ما هم تلاشمان را می کنیم ، اما فعلا که نتوانسته ایم بزنیم!

ایشالا می زنید. اسطوره های کودکی تان کی ها بودند؟
در فوق سنگین چن مریکین و رونی ولر بودند. پهلوان کشور خودمان تختی بود. ولی در وزنه برداری همین دو نفر بودند که در المپیک سیدنی گرفتمشان.

رییس سازمان میراث فرهنگی گفته است: رضازاده جاذبه گردشگری است. نظرتان درباره اش چیست؟
خوب است دیگر! از کشورهای مختلف می آیند. خوب است بیایند. در مسابقات جهانی هم همه علاقمندان از کشورهای مختلف می آیند.

لحظه ای که وزنه را بالای سرتان می برید به چی فکر می کنید؟
به هیچی. فقط تمرکز می کنم که وزنه را بزنم و داور چراغ را بزند و تمام شود.

چند کیلو هستید؟
الان 160 کیلو.

زیاد ندارید؟
نه، زیاد ندارم. فوق سنگین هستم و 9-8 سال زحمت کشیده ام که وزنم بالا آمده، با تمرین زیاد نه اینکه پرخوری کنیم بالا بیاید.

با تمرین وزنتان زیاد می شود؟
بله، باید کالری زیاد استفاده کرد و وزن بالا می رود.

در مواقع خاص چه جوری آرام می شوید؟
من همیشه آرام و کم حرف هستم. هم سر تمرین، هم جاهای دیگر.

مهمترین کاری که تا الان انجام دادید چه بوده است؟
همان رکوردهای دنیا و مدال المپیک.

اگر مملکت را یک روز دست شما بدهند چه می کنید؟
یک روزه نمی شود کاری کرد!

تا حالا در صحبتهایتان تپق زده اید؟
بله، پیش می آید. یک بار در مصاحبه تلویزیونی مستقیم در المپیک آتن گفتم آقای عادل حداد!

اگر بخواهید یکی از مشکلات مردم را حل کنید، کدام را حل می کنید؟
مشکلات مالی جوانان را.

به نظر شما بانمک ترین آدم دنیا کیست؟
مستر بین.

بانمک ترین ورزشکار؟
اگر بگویم شاید بدشان بیاید. نمی دانم!

اگر ورزش کشور را دستتان بدهند برایش چه می کنید ؟
یک روزه؟!

نه، کلا!
برنامه ریزی می کنم. درد و مشکلات ورزش کشور را چون با آن این سالها در گیر بوده ام می دانم. برنامه ریزی مفصل می کنم.

سخت ترین شغل دنیا چیست؟
نمی دانم، بهش فکر نکرده ام.

چه احساسی دارید از اینکه سنگین وزن هستید؟
همین که فوق سنگین دسته ای است که در دنیا مطرح است و آن شعار قویترین که در المپیک است، یعنی در کل دنیا آن را می شناسند برایم مهم است.

اگر دشمن تان را بدهند دستتان چه کارش می کنید؟
نازش می کنم!

بدترین و بهترین آدم دنیا کیست؟
نمی دانم.

تا به حال کتک کاری کرده اید؟
در 14-13 سالگی دعوا می کردم.

همه را می زدید؟
نه، کتک هم می خوردم.

دوست دارید چه لقبی روی شما بگذارند؟
قهرمان ملی.

نمی ترسید از روزی که ستاره شهرتتان افول کند؟
دیگر ما زحمت مان را کشیده ایم و دوران قهرمانی مقطعی است. بعد از آن می شود برای مملکتمان زحمت کشید.

چه زحمتی؟
مثلا کار مدیریتی، مربیگری و برای جوانها و کشورمان کار کنیم.

چرا لباس دو بندتان را فروختید؟
آن موقع برای زلزله بم بود. یک ایرانی مقیم لندن آن را 40000 دلار خریدند. برای کودکان بی سرپرست بم صرفش کردم که توسط بهزیستی انجام شد.

چیز دیگری از افتخاراتتان را نفروخته اید؟
نه، فقط همان دو بند را که من خودم در بم بودم که آن ایرانی آن را از طریق شبکه یک خرید.

به خانم تان در کارهای خانه کمک می کنید؟
کم و بیش.

واقعا؟
کم و بیش یعنی کم!

فقط وزنه های سنگین را بلند می کنید ؟
بله.

خانم انوشه انصاری - اولین خانمی که به فضا رفت - جایی در خاطراتش نوشته بود که وقتی بچه بودم به ماه نگاه می کردم و دوست داشتم فضانورد بشوم. شما در کودکی به چی نگاه می کردید؟
من به چیزی نگاه نمی کردم. فقط صدای وزنه ها را وقتی از جلو سالن رد می شدم می شنیدم و این باعث شد جذب این رشته بشوم.

دوست دارید رییس جمهور بشوید؟
فعلا نه.

یعنی در آینده بله؟
نه فعلا در کار ورزش هستم، نه سیاست.

آخرین جوکی که شنیده اید چی بوده؟
نمی دانم آخر!

برایتان جوک اس ام اس می شود ؟
نه.

آدم درباره شما بر عکسش را فکر می کند.
زیاد برایم اس ام اس نمی زنند.

خودتان هم نمی زنید؟
نه.
مرسی.

منبع: اعتماد ملی



محصولات زیبایی:برای سفارش محصول روی لینک مورد نظر کلیک کنید

> کرم لایه بردار فوری صورت olive اصل

13,000 تومان

> کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

31,000 تومان

> کرم صاف و نرم کننده مو Dark & Lovely

30,000 تومان

> کرم ضد لک وضد جوش ایسنس -ESSNCE

24,000 تومان

> صابون ضدجوش ولك و جوان كننده حلزون فلور

12,000 تومان

> كرم برطرف كننده سفيدي موي سر مجيك ميكس

28,000 تومان

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

10,000 تومان

> كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

52,000 تومان

> كرم مرواريد اصل فلور محصول فرانسه

25,000 تومان

> اسپری فرم دهنده سینه دکتر جیمز

38,000 تومان

> کرم بزرگ و سفت کننده باسن پارتنر فرانسه

48,000 تومان

> کرم روشن کننده Emami ( برای مردان )

28,000 تومان

> کرم بزرگ و سفت کننده باسن والنسی

27,000 تومان

> رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )

45,000 تومان

> لنز رنگی چشم تک رنگ اینوا

25,000 تومان

> لنز رنگی چشم چند رنگ اینوا

25,000 تومان

> ست کامل و معجزه گر صورت چای سبز

25,000 تومان

> کرم لايه بردار و سفيدکننده Dove

22,000 تومان

> کرم موبر دوقلو قوی وجادوئی Magic clean

28,000 تومان

> ضد جوش و لک بای بای فرانسه

28,000 تومان

> ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه

18,000 تومان

> کرم دوقلو روشن کننده و ضدلک قوی JIAOLI

69,000 تومان

> لوسیون رفع تیرگی مناطق حساس بدن Partner

28,000 تومان

> کرم ضد چروک و روشن کننده ولنسي 100٪ اصلي

15,000 تومان

> کرم پودر OLIVE OILE

18,000 تومان

> کرم مروارید اصل فلور-والنسی

29,000 تومان

> صابون کوسه ماهی والنسی

19,000 تومان

> -سفید کننده زیر بغل mistin(میستین)

17,000 تومان

> ست کامل و معجزه گر صورت ویتامین C

25,000 تومان

> کرم روشن کننده و زیبائی Emami (زنانه)

28,000 تومان

> ژل لاغری جلبک دریایی valensey

27,000 تومان

> جدیدترین ریمل برجوا3DMAX

15,000 تومان

> کرم رفع سفیدی موی سرYouThair

29,000 تومان

> صاف و نرم کننده مو .اصلDark & Lovely

27,000 تومان

> شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life

18,000 تومان

> رنگ موی ریش و سبیل استراتژی ( BLACK )

35,000 تومان

> کرم لاغری پارتنر لاو

48,000 تومان

> کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو

48,000 تومان

> کپسول مایع جوان کننده پوست animate

35,000 تومان

> موبر باله آ موبر دائمی 100% تضمینی

32,000 تومان

> اتو مو استیم استایلر

61,500 تومان

> محلول درمانی رویش مو+شامبودرمانی ریزش مو

65,000 تومان

> کرم تقویتی دور چشم خاویار والنسی

30,000 تومان

> کرم رفع ترک بدن پارتنر لاو

48,000 تومان

> کرم جوان کننده دور چشم Oliveen nature

28,000 تومان

> کرم ضد پیری دست لیدی دیانا

17,000 تومان

> کرم ضد آفتاب فرانسوی Bioderma

14,000 تومان

> شامپوی رنگ موی استراتژی shampoo Strategy

35,000 تومان

> افترشیو بعد از اصلاح بانوان

28,000 تومان

> لوسیون سفید کننده چای سبز Dream Woman

28,000 تومان

> شامپوی گیاهی جین سینگ

18,000 تومان

> رنگ موی مردانه Perfect men 90

26,000 تومان

> کرم پودر ویتامین سی Dream Woman

18,000 تومان

> رنگ موی مردانه Nougat (سیاه)

32,000 تومان

> کرم رفع سیاهی بدن والنسی

34,000 تومان

> ژل لایه بردار فوری روغن زیتون Oliveen

18,000 تومان

> روغن مار دو در یک میس بیوتی

28,000 تومان

> کرم جوان کننده و آبرسان شیر خالص

48,000 تومان

> پودر معطر كننده وطراوت بخش بدن کونستانت

45,000 تومان

> ژل لاغری نیترو اصل

29,000 تومان

> كرم اسكراپ پارتنر لاو

48,000 تومان

> پودر معطر کننده بدن

36,000 تومان

> ماسکهای کلاژن دارصورت کره جنوبیpurederm

18,000 تومان

> ست کامل حجم دهنده لب

16,500 تومان

> کرم ترک شکم و پوست میس تین

22,000 تومان

> صابون بهداشتی زنانه تایگر100% موثر

15,000 تومان

> شامپو رنگ مو A+B لانا

21,000 تومان

> روغن مار ملکه زیبایی

18,000 تومان

> ست درمانی مخصوص رفع تمامی لکه های صورت

45,000 تومان

> کرم فرم دهنده و سفت کننده سیـــنه partne

40,000 تومان

> ضد جوش و لک بای بای اصل فرانسوی

22,000 تومان

> کرم لاغری بازوی پارتنر لاو

30,000 تومان

> ژل لاغر کننده باسن loreal

30,000 تومان

> [جدیدترین کرم سفید کننده مردانه Emam

30,000 تومان

> صابون ضد جوش و لك درياي مرده فلورا

12,000 تومان

> کرم فرم دهنده و سفت کننده سینه partner

48,000 تومان

> ژل حجم دهنده وبزرگ کننده لب کلاژن دارlov

10,000 تومان

> پودر سفید کننده دندان گیاهیabaan

9,500 تومان

> محلول گیاهی هندی و قرص تقویتی ضد ریزش مو

100,000 تومان

> کرم رفع سیاهی و کبودی1&PARTNER 4

35,000 تومان

لوازم:برای کسب اطلاعات بیشتر روی محصول مورد نظر کلیک کنید

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

14,000 تومان

> اصلاح خانگی جاست تریم JUST A TRIM

23,000 تومان

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH با کیف

25,000 تومان

> رنده برقی کنوود انگلستان KENWOOD

45,000 تومان

> گن لاغری اسلیم لیفت SLIM N LIFT

35,000 تومان

> رخت آویز جادویی واندر هنگر WONDER HANGER

15,000 تومان

> مخلوط کن چند کاره مجیک بولت آلمانی

65,000 تومان

> اتو بخار ایستاده توبی TOBI

165,000 تومان

> بخارشو هاش دو اُ ماپ الترا H2O MOP ULTRA

70,000 تومان

> ریش تراش ضد آب میکروفورس

20,000 تومان

> سالادساز نایسر دایسر آلمانی اصل

35,000 تومان

> سالادساز اسنپ اسلایس SNAP N SLICE

20,000 تومان

> اتو مو اینستایلر IN-STYLER

45,000 تومان

> فر نوری FLAVOR OVEN WAVE

70,000 تومان

> نردبان و چرخ دستی توتال ترالی

131,000 تومان

> خشک کن لباس خانگی AIR-O-DRY

57,000 تومان

> ست چاقو میراکل بلید 3 MIRACLE BLADE

63,000 تومان

> اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

58,000 تومان

> بخارپز پرو وی استیم تاور STEAM TOWER

67,000 تومان

> نردبان چندکاره ورسالدر

126,000 تومان

> گردگیر گوداستر شارژی GO DUSTER

27,000 تومان

> غذاساز همه کاره بولت اکسپرس

121,000 تومان

> جاروی مثلثی شارژی آلمان ایتالیا

40,000 تومان

> دستگاه ورزشی توتال کُر TOTAL CORE

67,000 تومان

> چاقوی شارژی سونیک بلید SONIC BLADE

35,000 تومان

> میله بارفیکس ایرون جیم|IRON GYM

30,000 تومان

> سرخ کن بدون روغن هات پلیت اتریش

60,000 تومان

> خردکن کیچن کینگ پرو|KITCHEN KING PRO

30,000 تومان

> دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی

100,000 تومان

> کفشو چرخشی

37,000 تومان

> دستگاه تصفیه آب خانگی هرت اند هرت

210,000 تومان

> ست چاقوهای کانتر CONTOUR PRO KNIVES

46,000 تومان

> دستگاه ورزشی توتال کُر اسپانیا LLC

121,000 تومان

محصولات زناشویی:برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش روی محصول مورد نظر کلیک کنید

> کرم لارگو (افزایش حجم و سایز آلت تناسلی)

33,500 تومان

> قرص آمريكايي اصلي ويگومخصوص دیرانزالی

19,000 تومان

> قطره آلمانی جدید محرک زنانه

58,000 تومان

> قرص دير انزالي 50 دقيقه اي وگادول

14,000 تومان

> اسپری تاخیری لارگوlargo delay spray

19,000 تومان

> کرم لارگو- افزایش طول و ضخامت

25,000 تومان

> اسپری تاخیری ویاگرا (آمریكا-جدید)

24,000 تومان

> مگنا RX

145,000 تومان

> دستگاه لارجر باکس

110,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

48,000 تومان

> اسپری تاخیری Super Dooz 125000

22,000 تومان

> شارک پاور-شارک پاور قرمز رنگ-shark power

35,000 تومان

> مگنا ارایکس RX-اصل.نمایندگی فعال ایران

120,000 تومان

> ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

19,500 تومان

> تنگ كننده-افزایش میل جن-30 خانمها

30,000 تومان

> قرص یوهیم

100,000 تومان

> قرص 4 تایی تاخیر در انزال لوواگراLUVAGRA

10,000 تومان

> کرم گیاهی ژل فورت

22,000 تومان

> ژل زناشویی اینتیمو مخصوص خانمها

30,000 تومان

> ژل آمیزشی سیمپلکس فرانسه-رومانتیک و پلژ

19,000 تومان

> قرص ویاگرای قرمز -تقویت قوا

27,000 تومان

> کرم تاخيري delay shark

22,000 تومان

> کپسول MAXMAN اصل(تقویت قوای جن سی)

27,000 تومان

> اسپری تاخیری ویاگرا-اصل با هلوگرام

19,000 تومان

> حلقه ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

25,000 تومان

> قرص سیالیس-cialis – ایجاد نعوظ

27,000 تومان

> اسپری Tiger power

28,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور آبی

38,000 تومان

> کپسول درمانگر زود انزالی MAXMAN

65,000 تومان

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)

33,000 تومان

> ژل آمیزشی ایزی EASY PLAY TIME GEL

22,000 تومان

> صابون مردانه روغن تمساح فرانسوی100%طبیع

15,000 تومان

> قرص ویاگرای اصل آمریکا(30 عددی)

78,000 تومان

> کپسول گیاهی تقویت کننده جنسی ساتیبو

45,000 تومان

> دستگاه لارجر باکس(با مجوز بهداشت)

110,000 تومان

> پک کامل رفع مشکلات زناشویی

99,000 تومان

> کپسول گیاهی مکس من آمریکایی اصل

50,000 تومان

> کرم شارک پاور مخصوص آقایان

28,000 تومان

> قرص سمنکس-Semenax

188,000 تومان

> ویگاریکس-تقویت بنیه جنسی

64,000 تومان

> 2عدد کرم شارک پاورآبی

36,000 تومان

> افزایش حجم (آقایان)شارک پاور

25,000 تومان

> ژل آ.م.ی.ز.ش.ی. تایگرلیدی(خانم ببره)برای

18,000 تومان

> Viamax power قهوه مردانه

75,000 تومان

> وایگورل.کرم افزایش دهنده میل ج.ن.سی

45,000 تومان

> ويگركس - پمپ تنظيم آقايان

85,000 تومان

> ژل آمیزشی اینفینیتی پلی تایم Infinity

22,000 تومان

> تقویت بنیه جنس-30 آقایان باقرصهای یوهیم

100,000 تومان

> قرص مگنارکس MAGNA+RX

145,000 تومان

> دستگاه وکیوم همراه آقایان ساخت آمریکا

85,000 تومان

> قرص سمنکس

150,000 تومان

> اسپری ویاگرا 99000 اصل

20,000 تومان

> ژل لایک ا ویرجین پلی تایمLIKE A VIRGIN

22,000 تومان

> دستگاه اکستندر مگنت دار

110,000 تومان

> تایگرکینگ tiger king

32,000 تومان

> کپسول درمان كننده زودانزالي یانگ گانگ

45,000 تومان

> کپسول و اسپری افزایش سایز آ.ل.ت Big Boy

68,000 تومان

> ژل آمیزشی دریمر پلی تایمPLAY TIME DREAME

22,000 تومان

> ست کامل درمانگر ناتوانی آقایان

110,000 تومان

> ژل آمیزشی فایر پلی تایم Play time fire

22,000 تومان

> پک محصول جنسی مردانه با اشانتیون ویژه

63,000 تومان

> Viamax power قهوه زنانه

75,000 تومان

> پمپ افزایش حجم آقایان آمریکایی

85,000 تومان

> دستگاه جس اکستندر بزرگ کننده دائمی عضو ت

235,000 تومان

> دستگاه اکستندر ساده

85,000 تومان

> قرص وایمکسVIMAX

120,000 تومان

> کپسول مکس من2 MAXMAN II

80,000 تومان

> ویگارکس

65,000 تومان

> مکس من 12 عددی اصل

30,000 تومان

> کرم لارگو اصلLARGO

32,000 تومان

> کرم گیاهی اروس انگلیسی 100%گیاهی

20,000 تومان

> ریش تراش MICROSTAR

25,000 تومان

> موکن ویزیوت WIZZIT

27,000 تومان

> مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

125,000 تومان

> دستگاه افزایش دهنده سایز اکستریم(آقایان)

165,000 تومان

> صابون العذاری QUEEN LOVE

12,000 تومان

> دستگاه پرو اکستندرمگنت دار ویژه

155,000 تومان

> ژل آمیزشی آیس من پلی تایمICE MAN

22,000 تومان

> کپسول بزرگ کننده 60 عددی مکس من

85,000 تومان

> پکیج افزایش سایز آ.ل.ت 100%گیاهی وتضمینی

149,000 تومان