۱۳۸۷ مهر ۵, جمعه

نادر، درسا، فريده، فرزانه و مهران مهام از «بزنگاه» مي‌گويند

شادي‌هاي‌ كوچك آدم‌هاي بزرگ
پخش سريال «بزنگاه» از شبكه 3 سيما، نظرات مختلف و گوناگوني را باعث شده است. گروهي اين اثر را موفق ارزيابي مي‌كنند و گروهي هم معتقدند طنز آن كليشه‌اي و در پاره‌اي موارد اساسا طنز نيست. با وجود اين بايد اعتراف كرد بزنگاه مخاطبان خودش را دارد و مي‌كوشد هر شب بيش از پيش، آنها را به پيگيري ادامه ماجراهاي داستان راغب كند.



رضا عطاران: از خط قرمز عبور نكرديم‌
رضا عطاران بجز اين‌كه كار سخت كارگرداني اين مجموعه را انجام مي‌دهد، ايفاگر يكي از نقش‌هاي مهم هم است. فقط آنها كه از نزديك با سازوكار ساخت يك سريال هر شب تلويزيوني آشنا هستند، مي‌دانند همزماني اين دو كار، چه فشار مضاعفي وارد مي‌كند. آيا رضا عطاران پس از مجموعه‌هاي موفقي مثل متهم گريخت، ترش و شيرين و خانه به دوش، موفق مي‌شود خاطره شيرين آن سال‌ها را دوباره تكرار كند؟

آقاي عطاران! بيا از تيتراژ شروع كنيم. سريال با عنوان به ياد حسن حامد شروع مي‌شود. درباره مرحوم حسن حامد صحبت مي‌كني؟

من كار تئاتر را از مشهد و با مرحوم حسن حامد شروع كردم. يعني از سال 1359 كه در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان فعال بودم. همكاري ما تا سال 66 ادامه داشت. بعد كه در دانشگاه قبول شدم و به تهران آمدم، پس از مدتي حسن حامد به تهران آمد كه با او در چند كار تئاتر همكاري كردم. من يك دين اخلاقي به او دارم. چون نوع فكري كه داشت خاص بود، اين موضوع روي من و كارهاي من خيلي تاثير گذاشته است. يعني يك بخشي از حسن حامد در كارهايي كه من انجام مي‌دهم حضور دارد. به همين علت دوست داشتم يك جايي اسمش آورده شود.

نمايشي از او ديدم كه البته اسمش يادم نمي‌آيد. شما هم در آن بازي داشتيد.

من بودم و يك دختربچه. اسم تئاتر بچه تابستان بود.

يك‌جورايي فكر مي‌كنم رابطه شما در بزنگاه با درسا شبيه رابطه همان آدم با آن دختربچه است.

آره. راستش يك‌جورايي تلنگري بود كه اين ارتباط شبيه همان ارتباط در آن تئاتر باشد. پس از آن، اين رابطه در دنياي شيرين تكرار شد. من در آنجا هم يك بچه داشتم و اين ارتباط در كارهاي ديگر هم بود تا به بزنگاه رسيد.

اين دفعه خطر كرديد و رويه هميشگي را شكستيد و خواستيد طنزتان را در قالب ديگري ارائه كنيد. نترسيديد مخاطب آن را پس بزند و با آن ارتباط برقرار نكند؟

خب اين خطر وجود دارد. درباره خيلي از حرف‌هايي كه در كارها زده مي‌شود، وجود دارد. براي اين كار هم هست. ولي خب آدم بعضي جاها بايد چشم‌پوشي كند. ما در اين كار با نشان دادن واقعيت، آيينه‌اي در مقابل جامعه قرار مي‌دهيم. ما كه راه‌حلي براي آن نداريم، اما مي‌دانيم اين مشكلات وجود دارد، پس بايد چه كار كرد؟ ما در اين كار سعي كرديم به طنز واقعي نزديك شويم.

بحثي كه فعلا مطرح است اين كه بزنگاه از خط قرمزهاي معمول جلوتر رفته است.

ما از اين مسائل به عنوان المان استفاده كرده‌ايم؛ يعني حتي در رفتارها هم به آن توجه شده است. مثلا ما به اين مساله توجه كرده‌ايم كه يك معتاد را نبايد حتما يك آدم نحيف و لاغر ببينيم كه احيانا نمي‌تواند حتي به درستي حرف بزند. ما به شكل واقعي جلو رفته‌ايم، چون مي‌دانيد كه ديگر اعتياد تنها مختص ترياك نيست. قرار نبود خط قرمز را بشكنيم. تنها خواستيم از اين المان‌ها استفاده كنيم. اعتياد جنبه‌هاي گوناگون دارد. براي ما مسائل مختلفي در طرح مشكل اعتياد مطرح بوده است. مسائلي مثل همه‌گير بودن، در دسترس بودن و ارزان بودن آن بعضي از جنبه‌هاي آن است. در كنار آن، تاثير اين رفتار روي افراد خانواده و بخصوص كودكان مورد توجه بوده است. طبيعي است اين شخصيت نبايد خيلي آدم مثبتي نشان داده شود، البته نمي‌دانم تا چه اندازه موفق بوده‌ايم.

اين بار بر خلاف دفعه‌هاي ديگر يك نقش نسبتا منفي را بازي مي‌كني كه قاعدتا نبايد محبوب باشي. اين برايت سخت نبود؟

اين سختي‌ها بود، ولي چون دوست داشتم اين اتفاق بيفتد، بالطبع حواشي آن را هم پذيرفتم. به هر حال آدم در اين كارها بايد از برخي چيزها بگذرد، حتي ممكن است از محبوبيت من كاسته شود، ولي خب برايم خيلي مهم نبوده است.

استنباط خودت از نقشي كه بازي مي‌كني، چيست؟

من خودم از نقشي كه بازي مي‌كنم بدم مي‌آيد. نادر در اين سريال رفتارهايي دارد كه خيلي درست نيست.

نگارش فيلمنامه به چه صورت انجام مي‌گيرد؟

فيلمنامه مثل همه كارهاي پيشين من است. يعني هنگام كار هر چه به ذهنم برسد كه به شخصيت‌ها، رفتارها و ارتباطات آنها كمك كند، از آن استفاده مي‌كنم. ممكن است يك ديالوگ حذف شود و 10ديالوگ ديگر عوض شود يا بعكس. مثل قسمتي كه، در آن ،خواستگاري براي دختر خانواده آمده بود يا در فيلمنامه ابتدايي اصلا اعتياد نداشت در حالي كه ما كل قصه را براساس اعتياد پيش برديم.

نيكي نصيريان: فيلمنامه را برام مي‌خونن‌
نيكي نصيريان همان دختر بچه‌اي است كه نقش درسا، دختر نادر را بازي مي‌كند. به نوعي او تنها همدم پدر محسوب مي‌شود كه مي‌كوشد جاي ديگران را هم براي او پر كند. او در اين نقش آنقدر خوب ظاهر شده كه احتمالا بتوانيم در آثار ديگري هم او را ببينيم.
چند سالته؟
5 سال.
راسته مي‌گن پارتيت آقاي مهام بوده؟
[مي‌خندد] نمي‌دونم!
خوشحالي توي اين سريال بازي كردي؟
آره. خيلي.
نقش چه كسي را بازي مي‌كني؟
دختر آقاي عطاران كه اسمش درساست.
خودت رو تا حالا از تلويزيون ديدي؟
آره.
به نظرت كار خوبيه؟
خيلي!
دوستات وقتي تو رو ديدن چي گفتن؟
مي‌دوني من اصلا مهدكودك نمي‌رم؟
جدي مي‌گي؟ چرا؟
ديگه نمي‌رم. ما همين جا روز تولدمو جشن گرفتيم!
روز تولدت كي بود؟
20 مرداد بود.
خوندن و نوشتن بلدي؟
نه!
پس چه جوري فيلمنامه مي‌خوني و بازي مي‌كني؟
به من مي‌گن ديگه. برام مي‌خونن!
توي اين كار كي از همه بيشتر بهت كمك مي‌كنه؟
آقاي عطاران و خانم نظري.
مامان چي؟ كمكت نمي‌كنه؟
نه. مامان مي‌ياد مي‌ره از **************** بغلي برام چيپس و پفك مي‌خره!‌
بهترين صحنه‌اي كه بازي كردي چي بود؟
صحنه‌اي كه قراره من ريش بابامو بزنم
با چي؟
با تيغ!‌ يكي ديگه صحنه‌اي كه من نقاشي عمومو كشيدم. وقتي آقاي لولايي از اون بالا مي‌افتن. يه آقاي ديگه به جاي عموم از اون بالا افتاد پايين.
يعني اين‌كه تو داشتي نقاشي مي‌كشيدي، عمو افتاد پايين؟!
نه!‌ بعد از اين‌كه از بيمارستان اومد، من نقاشيشو كشيدم. آقاي عطاران هم بهم كمك كرد نقاشيشو بهتر بكشم.

بچه‌هاي فاميل وقتي بازي تورو ديدن چي گفتن؟

دلشون برام تنگ مي‌شه.

روزا چقدر اينجا كار مي‌كني؟

زياد!

اگه يه روز مامان نياد اينجا چه كار مي‌كني؟

برادرم مياد ديگه!

جدي؟ برادرت كي مي‌ياد؟

هر روزي كه مامان خونه كار داشته باشه و نتونه بياد، اون مي‌ياد.

تلويزيون هم مي‌بيني؟

آره.

چه برنامه‌هايي؟

برنامه كودك.

كدوم برنامه‌هاشو مثلا؟

[‌فكر مي‌كند ]‌ مثلا... مثلا...

زمان ما كه پينوكيو و سندباد بود.

خاله شادونه. موتور امداد.

فوتباليست‌ها چي؟

نه اينارو برادرم مي‌بينه.

تو دوست نداري ببيني؟

نه من همش به نيما مي‌گم اون كارتونو بيار. اسم برادرم نيماست.

آخر اين قصه چي‌ مي‌شه؟

هيچي. بابام داره مي‌ره و من همين‌طور دارم وسط حياط خودمو مي‌كشم!‌

مي‌خواي در آينده چه كاره بشي؟

دكتر!‌

سوسن پرور: فريده شخصيت دوست داشتني‌اي است‌
فريده در ميان شخصيت‌هايي كه در بزنگاه مي‌بينيم كاملا خاص است. حضور او در كار به خاطر گريم و عقايدش برجسته است. بازيگر نقش فريده، سوسن پرور است كه پيشتر در زندان زنان به ايفاي نقش پرداخته است. پرور متولد اراك و داراي ليسانس ادبيات نمايشي و فوق‌ليسانس كارگرداني نمايش است.

به نظر شما شخصيت فريده چه ويژگي‌هايي دارد كه او را از ديگران متمايز مي‌كند؟

خب، فكر مي‌كنم فريده آدمي است كه دنياي دروني‌اش با آن چيزي كه از رفتارش به بيرون انتقال پيدا مي‌كند، مقداري متفاوت است. اولين چيزي كه من در اين شخصيت پيدا كردم وجود برخي مجهولات است كه تنها براي خود اين آدم آشناست؛ ولي در فضاي بيرون، واكنش‌هايي كه نشان مي‌دهد زياد مورد پسند اهالي خانواده نيست. از طرفي يك بعد ديگرش اين است كه دنياي كوچك، در دسترس و قابل لمسي دارد. او آدمي است كه به نوعي پايبند سنت‌هاست و دوست دارد ازدواج كند، اما با معيارهاي امروزي اجتماع هم براي ازدواج نمي‌تواند كنار بيايد. به‌هرحال دوست دارد جلب توجه كند و بتواند ازدواج كند و زندگي مورد علاقه‌اش را داشته باشد. فكر مي‌كنم از اين نظر شخصيتي دوست‌داشتني باشد، ولي نمي‌دانم آن را به چه صورت اجرا كرده‌ام.

نقشي كه شما بازي مي‌كنيد چه بخشي از اجتماع را نمايندگي مي‌كند؟

خيلي‌ها اين‌طور هستند. ولي اين تفاوت وجود دارد كه فريده روي چيزهايي كه مي‌خواهد اصرار مي‌كند و حاضر نيست همرنگ ديگران شود. مثل خيلي‌‌هاي ديگر فريده اين‌طور فكر نمي‌كند. او دوست دارد همين ظاهر فعلي‌اش را حفظ كند و به همين صورت از سوي ديگران پذيرفته شود. او در همين شكل پذيرفته شدن اصرار دارد و من اين بعد شخصيتش را خيلي دوست دارم.

چه اتفاقي افتاده كه اين شخصيت بدين‌گونه رفتار مي‌كند، يعني نمي‌تواند بين واقعيت‌هاي موجود و روياهاي خودش تفاوت بگذارد.

به نظرم اين موضوع مربوط به خانواده است؛ سطح فرهنگي كه اين خانواده و باورهاي سنتي كه هنوز در خانواده وجود دارد. همين مسائل است كه فريده را پايبند مي‌كند، مثلا مي‌بينيم كه آدمي با چنين سطح فرهنگي در مواجهه با آدم‌هاي بيرون بايد خودش را تغيير دهد، اما فريده اين تغيير را نمي‌پذيرد. با وجود اين در تنهايي خودش وسايل آرايشش را تست مي‌كند، ولي هيچ‌وقت از آن استفاده نمي‌كند.

درباره عروسك‌هايي كه همراه اوست و گه‌گاه عروسك‌گرداني هم مي‌كند، صحبت كنيد.

فضاي عروسك‌گرداني اين آدم از نوع فرهنگ اين خانواده خيلي دور نيست. مثل وقتي كه خواهرش به او نگاه مي‌كند و او همچنان سرگرم‌ تمرين عروسك‌گرداني است، ولي اين راهي است كه براي كامل كردن درون خودش آن را انتخاب كرده. به نظر من عروسك‌گرداني انتخاب خوبي براي فريده بوده است، چون اساسا به دنياي خيالي و غيرقابل لمس خيلي علاقه‌مند است و عروسك‌گرداني هم فضايي است كه ما به آن مي‌‌دهيم. اگر چه در اين زمينه هم آدم موفقي نيست، چون تمرين ندارد و محيط‌ پذيراي چنين كارهايي از سوي او نيست و همه به نوعي او را در اين مورد سرزنش مي‌كنند. در حالي‌كه اگر به هنر ديگري مثل سفره‌آرايي بپردازد موفق‌تر خواهد بود.

ولي يادم مي‌آيد در ديالوگي شما گفتيد سفره‌آرايي هدف است.

براي اين آدم بله، البته بايد شرايط را براي او هم در نظر گرفت. شايد اگر فضا براي اين آدم مهياتر بود، عروسك ‌گرداني انتخاب اول او بود.
اين نقشي كه تا اين حد خاص است، چقدر جاي كار براي طنز مي‌گذاشت؟

به نظرم جاي كار براي طنز گذاشته ولي، نه با اين نگاه كه احساس مي‌كنم اين شخصيت طنز است. اين شخصيت خيلي قابل باور و رئال است و هيچ طنزي در آن شخصيت وجود ندارد، ولي رويارويي اين شخصيت با خواسته‌هايش ايجاد طنز مي‌كند. به فرض آدمي كه مدام لوازم آرايش براي خود جمع مي‌كند، ولي در عين حال سبيل دارد و همه اينها در كنار هم خود‌به‌خود باعث ايجاد طنز مي‌شود.

هنگامه حميد‌زاده: فرزانه تجدد‌طلب است‌
فرزانه هم پرچمدار يك شخصيت امروزي است كه رفتار و گفتارش بر خلاف خواهرش فريده است. او امروزي است و سعي مي‌كند امروزي فكر كند، البته بديهي است كه اشتباهات خاص خود را هم دارد. بازيگر اين نقش هنگامه حميد‌زاده است.

نظر شما درباره شخصيت فرزانه چيست؟

فرزانه يك دختر دانشجوست كه برخلاف سنت‌هاي خانواده حركت مي‌كند و برخلاف خواهرش فريده كه مقيد است برخي اصول را رعايت كند، او خود را ملزم به چنين كاري نمي‌داند. او تازه وارد اجتماع شده،‌ چون تازه دانشجو شده است. يك جورهايي تجددطلب است و مي‌خواهد خودش را از سطحي كه هست به موقعيت بالاتري برساند، وي چون در يك خانواده سنتي رشد كرده براي رسيدن به اهدافش با مشكلات متعددي روبه‌روست.

موقعيتي كه شما نسبت به خواهرتان داريد بيشتر براي طنز مناسب است كه فكر مي‌كنم مخاطب راحت‌‌‌تر با شما ارتباط برقرار كند.

فكر مي‌كنم جوانان امروز بيشتر به روحيات فرزانه نزديك هستند،‌ چون فريده طبق يك اصولي با اتفاقات پيرامون خودش برخورد مي‌كندكه جوانان امروز در مقابل آن جبهه‌گيري مي‌كنند. فكر مي‌كنم راحت ارتباط برقرار كردن جوانان با فرزانه به خاطر امروزي‌تر بودن آن است.

طنزهاي اين چنيني كه خيلي به موقعيت‌هاي اجتماعي امروز نزديك هستند تا چه اندازه مي‌توانند روي مخاطبان تاثير بگذارند؟

طنزي كه توسط آقاي عطاران ساخته مي‌شود به نوعي مسائل روزمره مردم را به تصوير كشيده است. درست است كه خنده در آن وجود دارد،‌ولي وقتي به عمق آن نگاه كنيم، مي‌بينيم تمام تلخي‌هايي كه در زندگي ممكن است وجود داشته باشد،‌ آنها را به نمايش گذاشته كه اين خودش تبديل به زهرخند مي‌شود.

بازي اين نقش، اولين تجربه بازيگري‌تان بود؟

نه. اولين تجربه من سريال سايه تنهايي بود كه هنوز پخش نشده.

كار تصويربرداري همچنان ادامه دارد. خودتان سريال را از تلويزيون ديده‌ايد؟

بله. بعضي وقت‌‌ها موفق مي‌شوم ببينم.

بازتاب‌ها چطور است؟

خيلي خوب است. دوستاني كه كار را ديده‌اند خيلي خوششان آمده ولي خب بايد ببينيم در ادامه چه مي‌شود.

مهران مهام: چرا بايد كودكان مخاطب چنين برنامه‌هايي باشند؟
تهيه‌كننده سهم بسزايي در موفقيت يا عدم موفقيت يك اثر دارد. وقتي تهيه‌كننده‌اي به كارش اشراف داشته باشد قاعدتا بهتر مي‌تواند از پس سختي‌‌هاي كار بر‌آيد.

مهران مهام،‌ تهيه‌كننده‌اي است كه در كنار ايرج محمدي تجربه‌هاي موفقي براي تلويزيون داشته و اين بار آنها گام در راه دشواري گذاشته‌اند كه تاكنون واكنش‌هاي متفاوتي در پي داشته است.

چه اتفاقي افتاده كه شما به سمت ساخت چنين طنزي رفتيد؟

در سال‌هاي گذشته كه با‌ آقاي عطاران سريال‌هايي را براي تلويزيون ساختيم انتقادهايي شد درباره شباهت كارهاي آقاي عطاران نسبت به هم و اين كه به شكلي تقابل بين قشر فقير و غني مدام تكرار مي‌شود.

در ابتداي پيش توليد همين سريال هم دوباره زمزمه‌هايي شنيده مي‌شد كه مي‌گفتند آيا دوباره اين كار شبيه آثار قبلي خواهد شد؟ وقتي طرح را دراختيار داشتيم به اين فكر افتاديم كه موضوع اعتياد را دركار بگنجانيم؛‌ چرا كه هميشه شاهد بالا رفتن درصد اعتياد در جامعه بوديم و از آن گذشته به اين مضمون در رسانه ملي سال‌هاست كه پرداخته نشده. قطعا هدف رسانه ملي از پرداختن به اين موضوع، ترويج آن نيست،‌ بلكه انتقاد و اعلام خطر است. اگر چه مجموعه‌هاي ساخته شده قبلي ممكن است به گزندگي اين مجموعه نباشند، ولي براي اين كه نشان دهيم يك معتاد چه مشكلاتي براي خانواده ايجاد مي‌كند و چه فشاري به ديگران وارد مي‌كند، بايد مختصات اين آدم نمايش داده شود. براي پرداخت اين شخصيت به هر حال بايد حداقل‌ها را نشان دهيم؛ اما مساله ديگر اين است كه چرا بايد كودكان مخاطب چنين برنامه‌‌هايي باشند؟ من نمي‌دانم اين مساله بايد در كجا بررسي شود.

شايد به خاطر ساعت پخش اين سريال باشد؟

اصلا شما فكر كنيد اين برنامه براي ماه مبارك رمضان ساخته نشده است. حتي اگر اين برنامه به صورت هفتگي و در يك ساعت ديگر پخش مي‌شد، باز اين اتفاق مي‌‌افتاد. برنامه‌هايي كه در ساعات ديگر شب پخش مي‌شوند هم اين اتفاق براي آنها افتاده است. آيا هدف‌گيري در اين سريال يا در سريال‌هاي ديگر كودكان هستند؟

اين البته به برنامه‌ريزي مسوولان بر مي‌گردد.

الان بعضي‌جاها مي‌گويند ما از اين شخصيت معتاد سريال شما بدمان آمده. خب هدف همين بوده كه مخاطب بدش بيايد. عطاران بازيگري بود كه در هر نقشي كه بازي كرده محبوب بوده، خيلي سخت است عطاران محبوب را در يك شخصيت منفي بگذاريم و مردم بدشان آمده باشد. پس نشان مي‌دهد ما درست عمل كرده‌ايم. مساله ديگر اين است كه آيا رسانه وظيفه ندارد مسائل روز جامعه را طرح كند؟

الان بيشترين انتقاد درباره چيست؟

2 قشر هستندكه نظرات متفاوتي درباره اين سريال دارند. گروه اول كساني كه موافق كار هستند و معتقدند زمان طرح اين‌گونه مسائل از تلويزيون فرا رسيده است و گروه ديگر مي‌گويند نه، نبايد به آن پرداخته مي‌شده. اين تقابل در ميان اين دو گروه هست.

البته نكته‌اي هم هست. هر كس كاري را براي بار اول انجام مي‌دهد بايد توقع داشته باشد كه تركش‌هايي هم طرفش بيايد.

قطعا همين‌طور است. ولي يك نكته هم هست. داستان ما با مرگ و تقسيم ارث و ميراث شروع شد. داستان ما تازه از مرحله معرفي شخصيت‌ها گذشته و دارد داستانش را تعريف مي‌كند. براي دگرگوني يك آدم از يك مسير به مسير ديگر بايد خصوصيات او را نشان دهيم. همان‌كاري كه ما در اين كار انجام داديم.

بيشتر كارهاي ماه رمضان براي شخصيت‌هاي داستان‌شان يك دوربرگردان هم طراحي كرده‌اند و هر چقدر اين دوربرگردان ظريف‌تر و ملموس‌تر باشد بالطبع باورپذيرتر خواهد بود.

نمي‌توانم داستان را لو بدهم، ولي در داستان ما اتفاقاتي مي‌افتد كه منطق در آن خواهد بود.

ما پيش از ساخت اين مجموعه تحقيقاتي از كمپ ان اي،‌ كمپ اعتياد شيميايي داشتيم كه چه اتفاقي افتاده كه يك معتاد خودش را معرفي كرده كه بياييد به من كمك كنيد. عشق، مسووليت،‌تحقير شدن و... بخشي از مسائلي بوده كه معتاد را واداشته خودش را معرفي كند. در اين مجموعه هم تمهيداتي انديشيده شده كه اگر قرار است تحولي اتفاق بيفتد،‌ منطق در آن نقش داشته باشد.جام جم آنلاين



هیچ نظری موجود نیست:

محصولات زیبایی:برای سفارش محصول روی لینک مورد نظر کلیک کنید

> کرم لایه بردار فوری صورت olive اصل

13,000 تومان

> کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

31,000 تومان

> کرم صاف و نرم کننده مو Dark & Lovely

30,000 تومان

> کرم ضد لک وضد جوش ایسنس -ESSNCE

24,000 تومان

> صابون ضدجوش ولك و جوان كننده حلزون فلور

12,000 تومان

> كرم برطرف كننده سفيدي موي سر مجيك ميكس

28,000 تومان

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

10,000 تومان

> كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

52,000 تومان

> كرم مرواريد اصل فلور محصول فرانسه

25,000 تومان

> اسپری فرم دهنده سینه دکتر جیمز

38,000 تومان

> کرم بزرگ و سفت کننده باسن پارتنر فرانسه

48,000 تومان

> کرم روشن کننده Emami ( برای مردان )

28,000 تومان

> کرم بزرگ و سفت کننده باسن والنسی

27,000 تومان

> رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )

45,000 تومان

> لنز رنگی چشم تک رنگ اینوا

25,000 تومان

> لنز رنگی چشم چند رنگ اینوا

25,000 تومان

> ست کامل و معجزه گر صورت چای سبز

25,000 تومان

> کرم لايه بردار و سفيدکننده Dove

22,000 تومان

> کرم موبر دوقلو قوی وجادوئی Magic clean

28,000 تومان

> ضد جوش و لک بای بای فرانسه

28,000 تومان

> ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه

18,000 تومان

> کرم دوقلو روشن کننده و ضدلک قوی JIAOLI

69,000 تومان

> لوسیون رفع تیرگی مناطق حساس بدن Partner

28,000 تومان

> کرم ضد چروک و روشن کننده ولنسي 100٪ اصلي

15,000 تومان

> کرم پودر OLIVE OILE

18,000 تومان

> کرم مروارید اصل فلور-والنسی

29,000 تومان

> صابون کوسه ماهی والنسی

19,000 تومان

> -سفید کننده زیر بغل mistin(میستین)

17,000 تومان

> ست کامل و معجزه گر صورت ویتامین C

25,000 تومان

> کرم روشن کننده و زیبائی Emami (زنانه)

28,000 تومان

> ژل لاغری جلبک دریایی valensey

27,000 تومان

> جدیدترین ریمل برجوا3DMAX

15,000 تومان

> کرم رفع سفیدی موی سرYouThair

29,000 تومان

> صاف و نرم کننده مو .اصلDark & Lovely

27,000 تومان

> شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life

18,000 تومان

> رنگ موی ریش و سبیل استراتژی ( BLACK )

35,000 تومان

> کرم لاغری پارتنر لاو

48,000 تومان

> کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو

48,000 تومان

> کپسول مایع جوان کننده پوست animate

35,000 تومان

> موبر باله آ موبر دائمی 100% تضمینی

32,000 تومان

> اتو مو استیم استایلر

61,500 تومان

> محلول درمانی رویش مو+شامبودرمانی ریزش مو

65,000 تومان

> کرم تقویتی دور چشم خاویار والنسی

30,000 تومان

> کرم رفع ترک بدن پارتنر لاو

48,000 تومان

> کرم جوان کننده دور چشم Oliveen nature

28,000 تومان

> کرم ضد پیری دست لیدی دیانا

17,000 تومان

> کرم ضد آفتاب فرانسوی Bioderma

14,000 تومان

> شامپوی رنگ موی استراتژی shampoo Strategy

35,000 تومان

> افترشیو بعد از اصلاح بانوان

28,000 تومان

> لوسیون سفید کننده چای سبز Dream Woman

28,000 تومان

> شامپوی گیاهی جین سینگ

18,000 تومان

> رنگ موی مردانه Perfect men 90

26,000 تومان

> کرم پودر ویتامین سی Dream Woman

18,000 تومان

> رنگ موی مردانه Nougat (سیاه)

32,000 تومان

> کرم رفع سیاهی بدن والنسی

34,000 تومان

> ژل لایه بردار فوری روغن زیتون Oliveen

18,000 تومان

> روغن مار دو در یک میس بیوتی

28,000 تومان

> کرم جوان کننده و آبرسان شیر خالص

48,000 تومان

> پودر معطر كننده وطراوت بخش بدن کونستانت

45,000 تومان

> ژل لاغری نیترو اصل

29,000 تومان

> كرم اسكراپ پارتنر لاو

48,000 تومان

> پودر معطر کننده بدن

36,000 تومان

> ماسکهای کلاژن دارصورت کره جنوبیpurederm

18,000 تومان

> ست کامل حجم دهنده لب

16,500 تومان

> کرم ترک شکم و پوست میس تین

22,000 تومان

> صابون بهداشتی زنانه تایگر100% موثر

15,000 تومان

> شامپو رنگ مو A+B لانا

21,000 تومان

> روغن مار ملکه زیبایی

18,000 تومان

> ست درمانی مخصوص رفع تمامی لکه های صورت

45,000 تومان

> کرم فرم دهنده و سفت کننده سیـــنه partne

40,000 تومان

> ضد جوش و لک بای بای اصل فرانسوی

22,000 تومان

> کرم لاغری بازوی پارتنر لاو

30,000 تومان

> ژل لاغر کننده باسن loreal

30,000 تومان

> [جدیدترین کرم سفید کننده مردانه Emam

30,000 تومان

> صابون ضد جوش و لك درياي مرده فلورا

12,000 تومان

> کرم فرم دهنده و سفت کننده سینه partner

48,000 تومان

> ژل حجم دهنده وبزرگ کننده لب کلاژن دارlov

10,000 تومان

> پودر سفید کننده دندان گیاهیabaan

9,500 تومان

> محلول گیاهی هندی و قرص تقویتی ضد ریزش مو

100,000 تومان

> کرم رفع سیاهی و کبودی1&PARTNER 4

35,000 تومان

لوازم:برای کسب اطلاعات بیشتر روی محصول مورد نظر کلیک کنید

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

14,000 تومان

> اصلاح خانگی جاست تریم JUST A TRIM

23,000 تومان

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH با کیف

25,000 تومان

> رنده برقی کنوود انگلستان KENWOOD

45,000 تومان

> گن لاغری اسلیم لیفت SLIM N LIFT

35,000 تومان

> رخت آویز جادویی واندر هنگر WONDER HANGER

15,000 تومان

> مخلوط کن چند کاره مجیک بولت آلمانی

65,000 تومان

> اتو بخار ایستاده توبی TOBI

165,000 تومان

> بخارشو هاش دو اُ ماپ الترا H2O MOP ULTRA

70,000 تومان

> ریش تراش ضد آب میکروفورس

20,000 تومان

> سالادساز نایسر دایسر آلمانی اصل

35,000 تومان

> سالادساز اسنپ اسلایس SNAP N SLICE

20,000 تومان

> اتو مو اینستایلر IN-STYLER

45,000 تومان

> فر نوری FLAVOR OVEN WAVE

70,000 تومان

> نردبان و چرخ دستی توتال ترالی

131,000 تومان

> خشک کن لباس خانگی AIR-O-DRY

57,000 تومان

> ست چاقو میراکل بلید 3 MIRACLE BLADE

63,000 تومان

> اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

58,000 تومان

> بخارپز پرو وی استیم تاور STEAM TOWER

67,000 تومان

> نردبان چندکاره ورسالدر

126,000 تومان

> گردگیر گوداستر شارژی GO DUSTER

27,000 تومان

> غذاساز همه کاره بولت اکسپرس

121,000 تومان

> جاروی مثلثی شارژی آلمان ایتالیا

40,000 تومان

> دستگاه ورزشی توتال کُر TOTAL CORE

67,000 تومان

> چاقوی شارژی سونیک بلید SONIC BLADE

35,000 تومان

> میله بارفیکس ایرون جیم|IRON GYM

30,000 تومان

> سرخ کن بدون روغن هات پلیت اتریش

60,000 تومان

> خردکن کیچن کینگ پرو|KITCHEN KING PRO

30,000 تومان

> دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی

100,000 تومان

> کفشو چرخشی

37,000 تومان

> دستگاه تصفیه آب خانگی هرت اند هرت

210,000 تومان

> ست چاقوهای کانتر CONTOUR PRO KNIVES

46,000 تومان

> دستگاه ورزشی توتال کُر اسپانیا LLC

121,000 تومان

محصولات زناشویی:برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش روی محصول مورد نظر کلیک کنید

> کرم لارگو (افزایش حجم و سایز آلت تناسلی)

33,500 تومان

> قرص آمريكايي اصلي ويگومخصوص دیرانزالی

19,000 تومان

> قطره آلمانی جدید محرک زنانه

58,000 تومان

> قرص دير انزالي 50 دقيقه اي وگادول

14,000 تومان

> اسپری تاخیری لارگوlargo delay spray

19,000 تومان

> کرم لارگو- افزایش طول و ضخامت

25,000 تومان

> اسپری تاخیری ویاگرا (آمریكا-جدید)

24,000 تومان

> مگنا RX

145,000 تومان

> دستگاه لارجر باکس

110,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

48,000 تومان

> اسپری تاخیری Super Dooz 125000

22,000 تومان

> شارک پاور-شارک پاور قرمز رنگ-shark power

35,000 تومان

> مگنا ارایکس RX-اصل.نمایندگی فعال ایران

120,000 تومان

> ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

19,500 تومان

> تنگ كننده-افزایش میل جن-30 خانمها

30,000 تومان

> قرص یوهیم

100,000 تومان

> قرص 4 تایی تاخیر در انزال لوواگراLUVAGRA

10,000 تومان

> کرم گیاهی ژل فورت

22,000 تومان

> ژل زناشویی اینتیمو مخصوص خانمها

30,000 تومان

> ژل آمیزشی سیمپلکس فرانسه-رومانتیک و پلژ

19,000 تومان

> قرص ویاگرای قرمز -تقویت قوا

27,000 تومان

> کرم تاخيري delay shark

22,000 تومان

> کپسول MAXMAN اصل(تقویت قوای جن سی)

27,000 تومان

> اسپری تاخیری ویاگرا-اصل با هلوگرام

19,000 تومان

> حلقه ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

25,000 تومان

> قرص سیالیس-cialis – ایجاد نعوظ

27,000 تومان

> اسپری Tiger power

28,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور آبی

38,000 تومان

> کپسول درمانگر زود انزالی MAXMAN

65,000 تومان

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)

33,000 تومان

> ژل آمیزشی ایزی EASY PLAY TIME GEL

22,000 تومان

> صابون مردانه روغن تمساح فرانسوی100%طبیع

15,000 تومان

> قرص ویاگرای اصل آمریکا(30 عددی)

78,000 تومان

> کپسول گیاهی تقویت کننده جنسی ساتیبو

45,000 تومان

> دستگاه لارجر باکس(با مجوز بهداشت)

110,000 تومان

> پک کامل رفع مشکلات زناشویی

99,000 تومان

> کپسول گیاهی مکس من آمریکایی اصل

50,000 تومان

> کرم شارک پاور مخصوص آقایان

28,000 تومان

> قرص سمنکس-Semenax

188,000 تومان

> ویگاریکس-تقویت بنیه جنسی

64,000 تومان

> 2عدد کرم شارک پاورآبی

36,000 تومان

> افزایش حجم (آقایان)شارک پاور

25,000 تومان

> ژل آ.م.ی.ز.ش.ی. تایگرلیدی(خانم ببره)برای

18,000 تومان

> Viamax power قهوه مردانه

75,000 تومان

> وایگورل.کرم افزایش دهنده میل ج.ن.سی

45,000 تومان

> ويگركس - پمپ تنظيم آقايان

85,000 تومان

> ژل آمیزشی اینفینیتی پلی تایم Infinity

22,000 تومان

> تقویت بنیه جنس-30 آقایان باقرصهای یوهیم

100,000 تومان

> قرص مگنارکس MAGNA+RX

145,000 تومان

> دستگاه وکیوم همراه آقایان ساخت آمریکا

85,000 تومان

> قرص سمنکس

150,000 تومان

> اسپری ویاگرا 99000 اصل

20,000 تومان

> ژل لایک ا ویرجین پلی تایمLIKE A VIRGIN

22,000 تومان

> دستگاه اکستندر مگنت دار

110,000 تومان

> تایگرکینگ tiger king

32,000 تومان

> کپسول درمان كننده زودانزالي یانگ گانگ

45,000 تومان

> کپسول و اسپری افزایش سایز آ.ل.ت Big Boy

68,000 تومان

> ژل آمیزشی دریمر پلی تایمPLAY TIME DREAME

22,000 تومان

> ست کامل درمانگر ناتوانی آقایان

110,000 تومان

> ژل آمیزشی فایر پلی تایم Play time fire

22,000 تومان

> پک محصول جنسی مردانه با اشانتیون ویژه

63,000 تومان

> Viamax power قهوه زنانه

75,000 تومان

> پمپ افزایش حجم آقایان آمریکایی

85,000 تومان

> دستگاه جس اکستندر بزرگ کننده دائمی عضو ت

235,000 تومان

> دستگاه اکستندر ساده

85,000 تومان

> قرص وایمکسVIMAX

120,000 تومان

> کپسول مکس من2 MAXMAN II

80,000 تومان

> ویگارکس

65,000 تومان

> مکس من 12 عددی اصل

30,000 تومان

> کرم لارگو اصلLARGO

32,000 تومان

> کرم گیاهی اروس انگلیسی 100%گیاهی

20,000 تومان

> ریش تراش MICROSTAR

25,000 تومان

> موکن ویزیوت WIZZIT

27,000 تومان

> مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

125,000 تومان

> دستگاه افزایش دهنده سایز اکستریم(آقایان)

165,000 تومان

> صابون العذاری QUEEN LOVE

12,000 تومان

> دستگاه پرو اکستندرمگنت دار ویژه

155,000 تومان

> ژل آمیزشی آیس من پلی تایمICE MAN

22,000 تومان

> کپسول بزرگ کننده 60 عددی مکس من

85,000 تومان

> پکیج افزایش سایز آ.ل.ت 100%گیاهی وتضمینی

149,000 تومان