۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

مهدوي‌كيا، استيلي و علي كريمي به سينمايي‌ها جايزه دادند

يازدهمين دوره جشن سينمايي، تلويزيوني دنياي تصوير شب گذشته در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد و مهدي‌ مهدوي‌كيا، حميد استيلي و علي كريمي از جمله اهالي فوتبال بودند كه به برخي از اهالي سينما تنديس حافظ دادند. يازدهمين دوره جشن سينمايي، تلويزيوني دنياي تصوير شب گذشته در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد.
بنابراين گزارش، آغاز اين برنامه با پخش سرود وحدت از كارهاي زنده ياد فرهاد مهراد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) همراه بود و در ادامه الهام حميدي با خواندن متني به حاضران در اين برنامه خيرمقدم گفت. پس از آن رضا يزداني ترانه خليج فارس را خواند و در ادامه، الهام حميدي با خواندن متن ديگري توضيحاتي را در مورد دليل دوسالانه بودن اين جشن ارائه داد.
در ادامه اين مراسم، "علي معلم " به روي صحنه آمد و بعد از خواندن غزلي از حافظ گفت: يك سال نبوديم و به همين خاطر اواخر زمستان دو جشن را يك جا برگزار مي‌كنيم و اميدوارم سال آينده اول تابستان مثل هميشه جشن را بگيريم. بايد اين نكته را هم بگويم كه جشن با دشواري خاصي برگزار شد، چون سيستم برگزاري جشن از روال طبيعي خود خارج شده بود و ما توانستيم با كاري سخت و طاقت‌فرسا اين جشن را برگزار كنيم.
در ادامه معلم در مورد جوايز اين دوره از جشن دنياي تصوير گفت: پنج سكه بهار آزادي، ده ميليون ريال بن خريد محصولات آرايشي تيبا، ده ميليون ريال بن خريد لباس از گراد و 6جايزه ده ميليون ريالي از طرف شركت آب معدني دماوند جوايزي است كه به برگزيدگان جشن حافظ اهدا مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، حسام نواب صفوي اولين هنرمندي بود كه در ميان تشويق حضار به روي صحنه رفت و جايزه بهترين صدا را "به خاطر عمق بخشيدن به دو جنبه واقعي و فرا واقعي فيلم " به محمدرضا دلپاك براي "آواز گنجشك‌ها " اهدا كرد و دلپاك گفت: از همه كساني كه در اين كار به من لطف كردند ممنونم و اين جايزه در واقع به انجمن صدابرداران تعلق دارد نه فقط به من.
همچنين براي جايزه بهترين چهره‌پردازي، علي كريمي بازيكن عضو استيل‌آذين و شيلا خداداد به روي صحنه رفتند و اين جايزه را "به خاطر باورپذيري و پرهيز از اغراق مرسوم در فيلم‌هاي جنگي " به مهري شيرازي براي "اتوبوس شب " اهدا كردند كه شيرازي پس از دريافت جايزه گفت: خوشحالم كه بعد از اين همه سكوت دوباره در جشن دنياي تصوير شركت كردم و ممنونم از كيومرث پوراحمد كه هميشه به من فرصت‌هاي خوبي را داد.
براي اهداي جايزه بهترين طراح صحنه و لباس بهنوش بختياري روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر توجه به جزييات و كار دقيق با رنگ در جامه و فضاها " به عباس بلوندي براي "فرزند خاك " رسيد.
بلوندي كه به علت حادثه سر صحنه فيلمي با چشمي آسيب ديده در اين جلسه حاضر بود، گفت: من از مجله دنياي تصوير تشكر مي‌كنم و اين جايزه من را بسيار خوشحال كرد و ببخشيد كه با چشمي آسيب ديده اينجا حاضرم.
جايزه بهترين موسيقي متن فيلم را حميد استيلي و همايون ارشادي "به خاطر همسويي با فضا، قالب و نوع فيلم " به محمدرضا درويشي براي فيلم آتش سبز دادند كه در نبود وي قاسم قلي‌پور تهيه كننده اين فيلم براي گرفتن جايزه به روي صحنه رفت و گفت: خوشحالم كه اين جايزه به آقاي درويشي رسيده است.
حميد استيلي نيز در سخناني گفت: باشگاه استيل آذين خوشحال است كه بين هنرمندان حضور دارد و اميدوارم اين باشگاه كه عنوان فرهنگي هنري را يدك مي‌كشد بتواند به بحث فرهنگ به خوبي رسيدگي كند.
براي اهداي جايزه بهترين تدوين اصغر همت به روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر دستيابي به ريتم يك دست در هر دو فضاي شهر و طبيعت " به حسن حسن‌دوست به خاطر فيلم "آواز گنجشك‌ها " رسيد كه در غياب وي محمدرضا دلپاك اين جايزه را دريافت كرد.
آنا نعمتي هنرمند ديگري بود كه براي اعلام جايزه بهترين فيلمبرداري روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر رعايت استانداردهاي نور، قاب و تصويرسازي مناسب ژانر " به فرج حيدري براي فيلم پارك وي رسيد كه در غياب وي خود نعمتي جايزه را به همراه برد و گفت: به عنوان يكي از بازيگران فيلم ديدم كه همه براي اين كار زحمت زيادي كشيدند.
قبل از اهداي جايزه يك عمر فعاليت هنري كليپي از آثار منتخب منوچهر اسماعيلي به نمايش درآمد و مهدي مهدوي‌كيا، امير كعبي، حسين هدايتي(مدير باشگاه استيل آذين) و چنگيز جليلوند به روي صحنه رفتند.
مهدوي‌كيا ضمن تشكر از برگزاركنندگان جشن اظهار اميدواري كرد كه اين گونه مراسم‌ها تداوم داشته باشد و هدايتي در سخناني گفت: به عنوان يك خدمت‌گذار در ورزش برگزاري اين جشن را براي هنرمندان تبريك مي‌گويم و اميدوارم هنرمندان و هنردوستان دست در دست هم كاري كنند تا شادي و نشاط در كشور افزايش يابد.
چنگيز جليلوند در سخنان خود گفت: خوشحالم كه منوچهر اسماعيلي را به شما معرفي مي‌كنم. او مثل گوهر نايابي در دنياي دوبله است، به گوينده‌اي مثل او افتخار مي‌كنيم و بايد او را لاي پنبه نگه داريم.
غلامعباس فاضلي از اعضاي هيأت داوران جشن دنياي تصوير در اين بخش از برنامه با حضور روي صحنه در مورد منوچهر اسماعيلي گفت: خيلي‌ها سوال مي‌كنند چرا دوبلور خوب در نسل جديد وجود ندارد و اين سوال را مي‌كنند كه مگر صداي خوب در بين نسل جوان نيست. سه دليل در اين موضوع وجود دارد كه هر سه در آقاي اسماعيلي به چشم مي‌خورد. اولي عشق به كار است و اسماعيلي عشق جدي به كار خود دارد و من تمام جزييات كليه آثاري را كه در آنها حضور داشته، در ذهن دارم كه اين فقط به حافظه خوب برنمي‌گردد. دومي اندكي جاه طلبي است كه براي هر هنرمندي لازم است خيلي‌ها راضي به گوشه‌نشيني هستند و نمي‌خواهند به صدر بروند اما اسماعيلي اين‌گونه نبود و سوم اينكه زمانه و دوران يا بعضي حوادث از بعضي از مردان و زنان، شخصيت‌هاي بزرگي مي‌سازد، گاهي جهان اطراف مي‌خواهد هنرمند را به انزوا بكشد و اينجاست كه هنرمند بزرگ خود را از انزوا رها مي‌كند و با عبور از دروازه تاريخ جاودانه مي‌شود.
منوچهر اسماعيلي در ميان تشويق شديد حضار به روي صحنه آمد و گفت: يك بار علي معلم در مراسم بزرگداشتي به من روي صحنه گفت چرا مي لرزي؟ پس ابهت تو كجاست؟ نتوانستم آن روز به او جواب بدهم چون بزرگداشت استادم علي كسمايي بود. فقط اين را بگويم كه هنرمند جلوي دوربين استوار است و در حرف صلابت دارد. من هنرمند نيستم، من تكه‌اي از جان شما هستم.
وي افزود: هنوز به خاطر شما مردم و عشق شما حرف مي‌زنم و از تمام همكارانم ممنونم كه به من ميدان دادند و از من حمايت كردند. اين جايزه متعلق به من نيست لذت و خاطره اين جايزه را با خود مي‌برم و اصل جايزه را به همسرم تقديم مي‌كنم.
در ادامه اين مراسم فرزاد حسني به همراه سيروس الوند براي اهداي جايزه بهترين بازيگر زن به روي صحنه رفتند و الوند گفت: بازگشت دنياي تصوير را به عرصه مطبوعات تبريك مي‌گويم و جشن دنياي تصوير را هم مبارك مي‌دانم. هيچ گاه باور نكردم كه مي‌توان قلم‌ها را شكست و دنياي تصوير نيز شكسته نشد. اين مجله هميشه براي من دريچه‌اي بود از ايران به سينماي جهان.
اولين جايزه بهترين بازيگر زن به بهاره رهنما رسيد و او با خوشحالي پس از حضور در صحنه گفت: خوشحالم كه اين جايزه را از دست الوند مي‌گيرم، چون زماني به او گفتم چرا من را در فيلم‌هايت بازي نمي‌دهي و او به من گفت بازيگر با اضافه وزن نقش اول نمي‌گيرد. اما اين جايزه را از او گرفتم.
رهنما با اظهار اميدواري از اينكه بازگشت دنياي تصوير طليعه بازگشت ساير مطبوعات سينمايي به جريان انتشار باشند از حضار خواست تا به افتخار خسرو شكيبايي دست بزنند و گفت: از پيمان قاسم خاني و ابوالحسن داوودي ممنونم كه كشف كردند رسالت من در خندان مردم است نه در گرياندن آنها.
دومين جايزه بهترين بازيگر زن "به خاطر رعايت خصوصيات اجتماعي و رفتاري درست شخصيت " به هنگامه قاضياني براي به همين سادگي رسيد و او پس از حضور در صحنه ضمن سلام به هم قبيله‌هايي خود گفت: اين جايزه را بسيار دوست دارم و براي من گرفتار اين جايزه از سيمرغ بلورين هم مهم‌تر است و امشب بسيار شادم و خوشحالم جايزه را از علي معلم مي‌گيرم كه معلم همه ما در سينما بوده.
براي اهداي اولين جايزه بهترين بازيگر مرد سعيد راد به روي صحنه رفت و گفت: وقتي منوچهر اسماعيلي براي تقدير به روي صحنه آمد به ياد جايزه منتقدان و جايزه جشنواره سپاس افتادم و فكر كردم قطعا اگر صداي او نبود اين جايزه‌ها را نمي‌گرفتم و چقدر كم داشتم. ديدن چنگيز جليلوند هم براي من بسيار خاطره انگيز بود چون در چهار فيلم معتبر به جاي من حرف زد و من قصد دارم جلوي اين دو استاد تعظيم كنم.
جايزه بهترين بازيگر مرد "به خاطر ارائه هوشمندانه و واقع گرايانه خصايص شخصيت اصلي " به رضا ناجي براي فيلم "آواز گنجشك‌ها " رسيد.
گلاب آدينه هنرمندي بود كه دومين جايزه بهترين بازيگر مرد را اعلام كرد و علي معلم در مورد وي گفت: آدينه بازيگران زيادي را به سينما و تئاتر ما معرفي كرده اين جايزه "به خاطر حركت ظريف بر روي مرز بين شخصيت مثبت و منفي " به حامد بهداد براي فيلم روز سوم رسيد و بهداد با حضور بر صحنه گفت: از تمام كساني كه در راه بازيگري به من كمك كردند ممنونم. راهي كه برايم بسيار جدي بوده و هنوز هم هست. از خداوند، خانواده‌ام، امام رضا(ع) و ملت ايران ممنونم همين طور از حميد سمندريان ممنونم.
بهداد در ادامه با خطاب قرار دادن چنگيز جليلوند و منوچهر اسماعيلي گفت: شما دو نفر ستاره‌هاي درخشان هنر دوبله‌ايد و من هميشه آرزو داشتم به خاطر صداي مارلون براندو جايزه‌اي به آقاي جليلوند بدهم اما در ده سالي كه فعاليت سينمايي مي‌كنم هيچ جايزه‌اي نگرفتم و حالا اين جايزه را براي صداي براندو، وثوقي، فردين و نيومن به آقاي جليلوند اهدا مي‌كنم.
جليلوند نيز پس از حضور در صحنه گفت: خوشحالم پس از سال‌ها كه از ايران دور بودم. پس از برگشتن به كشور، حامد بهداد بازيگر محبوبم بود و اميدوار بودم روزي به حق خود در گرفتن جايزه‌ها برسد كه رسيد.
براي اهداي جايزه بهترين فيلمنامه‌نويس پيمان قاسم خاني با سحر زكريا به روي صحنه رفتند و اين جايزه "به خاطر دسترسي به ساختاري مستحكم با وجود پيچيدگي‌ها و تعدد فراوان شخصيت‌ها " به اصغر فرهادي براي فيلمنامه فيلم دايره زنگي رسيد.
لاله اسكندري جايزه بهترين كارگرداني را "به خاطر انتخاب ساختار بصري سياه و سفيد، دوربين روي دست و انتقال شرايط انساني در جنگ " به كيومرث پوراحمد براي اتوبوس شب داد و پوراحمد پس از سخنان كوتاهي، گفت: خوشحالم علي معلم مجله دنياي تصوير و جشن را با پايمردي به عرصه مطبوعات بازگرداند و خوشحالم كه هوشنگ گلمكاني صاحب امتياز مجله فيلم را در اينجا ديدم و از همدلي بين اين دو مجله خوشحال شدم. جايزه آقاي اسماعيلي كه به خاطر او عاشق سينما شديم مرا تحت تأثير قرار داد و عشق حامد بهداد به مارلون براندو و آواز رضا يزداني مرا تكان داد. همچنين خيلي خوشحالم كه چهره‌پردازي اتوبوس شب ديده شد و موسيقي آن نيز به خوبي شنيده شد.
براي اهداي جايزه ويژه هيأت داوران مهتاب كرامتي به روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر پوشش مستمر و درازمدت براي رسيدن به فضا و زبان ايراني در سينما " به محمدرضا اصلاني براي آتش سبز رسيد كه در نبود وي كرامتي قول داد جايزه را به اصلاني مي‌رساند.
بابك حميديان هنرمندي بود كه براي اهداي جايزه بهترين فيلم به روي صحنه رفت و اين جايزه را مجيد مجيدي "به خاطر حركت روي مرز واقع‌گرايي شوخ اجتماعي و تمثيل گرايي معنوي " براي فيلم "آواز گنجشك‌ها " دريافت كرد.
مجيدي پس از حضور در صحنه گفت: خوشحالم كه دنياي تصوير دوباره منتشر مي‌شود. من از نيمه راه اصفهان برگشتم و به بخش جذاب برنامه رسيدم يعني جايي كه حامد بهداد جايزه خود را به چنگيز جليلوند داد. من هم به تأسي از او جايزه ام رابه هنرمندي مي‌دهم كه از پيشكسوتان دوبله است و مخصوصا در فيلم محمد رسول‌الله به زيبايي جاي آنتوني كوئين صحبت كرده امروز هم در سالروز ميلاد پيامبر(ص)، نيز مي‌خواهم اين جايزه را به منوچهر اسماعيلي تقديم كنم.
افشين يداللهي به همراه محمد سرير براي اهداي جايزه بهترين ترانه فيلم و سريال به روي صحنه رفتند و علي معلم در توضيحي در مورد اين جايزه گفت: كار دشواري براي گزينش ترانه فيلم‌ها و سريا‌ل‌ها داشتيم چون تمام آثار خوب بود ضمن اين كه مجبور شديم از ميان هنرمندان در دو سال دست به انتخاب بزنيم به همين خاطر اگر كسي نام خود را در اين ميان نديد اميدواريم از دست ما ناراحت نشود.
افشين يداللهي قبل از اهداي جايزه گفت: از دنياي تصوير ممنونم كه به ترانه سريال توجه مي‌كند. اين چيزي است كه در بسياري از جشنواره‌هاي ديگر هيچ توجهي به آن نمي‌شود و اين اتفاق مي‌تواند شروع خوبي باشد.
اولين جايزه ترانه "به خاطر پيوند حسي درست با فضا و مضمون اثر " به عليرضا قرباني براي "مدار صفر درجه " رسيد كه وي پس از حضور در صحنه گفت: از فردين خلعتبري ممنونم كه "شب دهم " و "مدار صفردرجه " را با همراهي او توانستم به خوبي اجرا كنم.
قبل از اهداي دومين جايزه ترانه محمد سرير گفت: چندين سال است كه اتفاق خوبي در زمينه فيلم‌ها و سريال‌ها افتاده و آن اين است كه هر اثري با ترانه‌اي همراه است اما بهتر است باتوجه به محتواي سريال به ترانه‌ها دقت شود تا اين مسابقه ترانه گذاشتن در فيلم‌ها و سريال‌ها در ارتباط با مضمون سريال باشد.
سپس دومين جايزه بهترين ترانه "به خاطر شعر، ملودي و حس صداي خواننده با هويتي مستقلي از خود اثر " به رضا يزداني براي "مرگ تدريجي يك رويا " رسيد.
يزداني پس از حضور در صحنه گفت: نمي‌دانستم در اين شاخه دو جايزه است و من بسيار هيجان زده شدم چون هيچ جشنواره ديگري نداريم كه براي فيلم و سريال جايزه بدهد براي ما خوانندگان مهم است كه اين جايزه را ببريم و براي اين جايزه از يغما گلرويي و كارن همايونفر بسيار تشكر مي‌كنم.
براي اهداي جايزه فعاليت پربار در عرصه ادبيات سينمايي هيأت داوران جشن دنياي تصوير مركب از امير پوريا، رضا درستكار، اميرحسين رسائل، جواد طوسي، غلامعباس فاضلي و بيژن اشتري به روي صحنه آمدند و طوسي در مورد برنده اين جايزه گفت: بيشتر كساني كه به روي صحنه آمدند به اسماعيلي و جليلوند اشاره كردند. بهانه جمع ما سينماست و سينما بدون عشق و خاطره هيچ است اين دو نفر براي ما خاطرات زيادي آفريدند و بايدبگويم متبرك باد نامتان.
طوسي افزود: اين دو عزيز از حوزه تخصصي خود زمينه وصل ما را به سينما ايجاد كردند و در حوزه پژوهش‌هاي سينمايي نيز قطعا يك نويسنده مي‌تواند با جدي نگاه كردن و نگاه عميق به موضوع انتخابي اين عملكرد را داشته باشند. كسي كه مي خواهيم از او قدرداني كنيم در كنار افراد محدود و معدودي كه در حوز پژوهش سينما كار انجام داده‌اند تفاوت‌هاي آشكاري را در كار خود دارد مهمترين تفاوت او اين است كه نگاه جامعه شناسي بر اساس موضوع انتخابي خود در تاريخ سينما دارد.
طوسي تصريح كرد: اگر بخواهيم به حرف هوشنگ كاووسي و واژه فيلمفارسي اكتفا كنيم در يك نگاه نقادانه به بخشي از تاريخ سينماي قبل از انقلاب خط بطلان مي كشيم. اما اگر محبوبيتي در اين سينما وجود دارد حتي با توجه به ذات رويا پرداز آن اين موضوع بسيار مهم است. تشييع جنازه محمدعلي فردين نشان داد آن واژه و آن سينماي روياپرداز بيهوده به محبوبيت نرسيده. غلام حيدري يا عباس بهارلو سعي كرده پديده شدن صناعت و فن سينما را با بضاعت محدودي كه سينماي آن دوره داشت بررسي كند و در تمام آثارش به خوبي بها ين كار پرداخته بسيار خوب است كه حوزه پژوهش جدي گرفته شود و بايد سازمانها و نهادهاي مختلف با بنيه مالي كافي بخشي از بودجه خود را براي رونق‌دهي به اين مقوله براي كساني كه مي‌خواهند كار درستي در حوزه سينما انجام شود اختصاص دهند.
سپس جايزه فعاليت پربار در عرصه ادبيات سينمايي "به خاطر پيگيري و تهديد پيرامون تاريخ سينماي ايران با نتايجي پرشمار و با ارزش در كتاب و مقاله " به عباس بهارلو (غلام حيدري) رسيد و وي ضمن تشكر از هيأت داوران گفت: اين جايزه را به ياد و خاطره ابوالحميد شعاعي تهراني تقديم مي‌كنم كه از اين دنيا رفت و هرگز نشد تجليلي از او انجام شود.
براي جايزه بهترين فيلم مستند سروش صحت به روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر انتخاب موضوعي با معاني تمثيلي فراتر از واقعيت " به بانوي گل سرخ به كارگرداني مجتبي ميرطهماسب رسيد كه در نبود وي سروش صحت گفت: ما با هم همسايه‌ايم و اين جايزه را براي او مي‌برم.
مرجانه گلچين براي اهداي جايزه بهترين بازيگر زن درام تلويزيوني به روي صحنه رفت كه اين جايزه "به خاطر همخواني با طبقه اجتماعي و فرهنگي نقش "‌به آزيتا حاجيان براي سريال "ساعت شني " رسيد.
جايزه بهترين بازيگر مرد درام تلويزيوين را گلاب آدينه اعلام كرد و اين جايزه "به خاطر يك دستي در ايفاي نقشي دوست داشتني بدون ترحم انگيز شدن " به مهدي هاشمي براي سريال "روزگار قريب " رسيد.
هاشمي پس از حضور در صحنه گفت: پايين كه نشسته بودم فكر مي كردم كه چه بگويم وكلي با خود تمرين كردم تا بگويم جايزه گرفتن براي من ارزش دارد اما نكته مهم احساساتي است كه شما داريد و من بدون شما در خلأ به سر مي‌برم. قطعا وقتي اينجا را ترك كنيم موجي از احساسات تا چند ساعت در فضا مي‌ماند و اين از قدرت جشن دنياي تصوير است. خوشحالم منوچهر اسماعيلي را اينجا ديدم كه شاهكارهاي متعددي از او در خاطرم است.
وي در ادامه حرف‌هايش گفت: اميدوارم در سال‌هاي‌ آتي مشكلاتي وجود نداشته باشد كه باعث وقفه در كار مطبوعات شود.
شهره سلطاني جايزه بهترين فيلمنامه مجموعه تلويزيوني را "به خاطر ديالوگ نويسي كنايي و كار با موضوعي ظريف و حساس " به عليرضا نادري و عليرضا كاظمي‌پور براي سريال "ميوه ممنوعه " اهدا كرد كه كاظمي‌پور از حسن فتحي و اسماعيل عفيفه تشكر ويژه‌اي كرد و در غياب عليرضا نادري فرزندش بر صحنه حضور پيدا كرد.
فردين خلعتبري براي اهداي جايزه بهترين كارگردان مجموعه تلويزيوني به روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر ارتقاي سطح تكنيكي كارگرداني در تلويزيون " به بهرام بهراميان براي سريال ساعت شني رسيد. مهدي كرم‌پور براي اهداي جايزه بهترين مجموعه تلويزيوني به روي صحنه رفت و اين جايزه "به خاطر ارائه پوشش‌ها و رنج‌هاي يك شخصيت ارزشمند ملي در يك بستر تاريخي " به كيانوش عياري براي سريال روزگار قريب رسيد كه در نبود عياري مهدي هاشمي اين جايزه را گرفت.
مهران غفوريان هنرمندي بود كه جايزه بهترين بازيگر زن كمدي را اعلام كرد و اين جايزه "به خاطر حفظ جنبه‌هاي در دل نقش و متن كمدي " به مريم اميرجلالي براي سريال ترش و شيرين رسيد و وي گفت: خوشحالم كه نتيجه زحمت‌هايم را گرفتم.
علي معلم در اين بخش از برنامه گفت: از تمام كساني كه در بازگشت دوباره دنياي تصوير تشكر كردند خصوصا آقاي خندان وكيل مجله و دكتر كلانتري قاضي پرونده ممنونم تشكر مي‌كنم از كساني كه كمك كردند جشن و مجله دنياي تصوير با رفع سوءتفاهم‌ها به ميان مردم برگردد و در خدمت سينما و تلويزيون باشد.
وي همچنين افزود: دنياي تصوير سازماني خصوصي است كه به تنهايي اين جشن را برگزار مي كند و اميدوارم اين فعاليتها در بخش خصوصي جدي گرفته شود. اين مجموعه بهترين و بيشترين تلاش خود را براي جمع كردن هنرمندان انجام مي دهد و اميدوارم مسئولان امر با ديد مثبتي به اين قضيه نگاه كنند.
آخرين جايزه جشن جايزه بهترين بازيگر مرد كمدي بود كه احمد پورمخبر براي اهداي اين جايزه به روي صحنه رفت و "به خاطر توفيق در تنها فرصتي كه تاكنون در ايفاي نقش كمدي داشته " اردلان شجاع كاوه اين جايزه را براي چارخونه گرفت.
وي پس از حضور در صحنه گفت: اميدوارم زماني برسد كه تعلق در زمينه طنز قدري ما را محكم‌تر و با اعتقاد بيشتري در اين زمينه نمايشي راهگشا باشد.
اجراي دو قطعه ترانه توسط رضا يزداني پايان بخش يازدهمين دوره جشن سينما تلويزيوني دنياي تصوير بود.

منبع-سینمای ما

محصولات زیبایی:برای سفارش محصول روی لینک مورد نظر کلیک کنید

> کرم لایه بردار فوری صورت olive اصل

13,000 تومان

> کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

31,000 تومان

> کرم صاف و نرم کننده مو Dark & Lovely

30,000 تومان

> کرم ضد لک وضد جوش ایسنس -ESSNCE

24,000 تومان

> صابون ضدجوش ولك و جوان كننده حلزون فلور

12,000 تومان

> كرم برطرف كننده سفيدي موي سر مجيك ميكس

28,000 تومان

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

10,000 تومان

> كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

52,000 تومان

> كرم مرواريد اصل فلور محصول فرانسه

25,000 تومان

> اسپری فرم دهنده سینه دکتر جیمز

38,000 تومان

> کرم بزرگ و سفت کننده باسن پارتنر فرانسه

48,000 تومان

> کرم روشن کننده Emami ( برای مردان )

28,000 تومان

> کرم بزرگ و سفت کننده باسن والنسی

27,000 تومان

> رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )

45,000 تومان

> لنز رنگی چشم تک رنگ اینوا

25,000 تومان

> لنز رنگی چشم چند رنگ اینوا

25,000 تومان

> ست کامل و معجزه گر صورت چای سبز

25,000 تومان

> کرم لايه بردار و سفيدکننده Dove

22,000 تومان

> کرم موبر دوقلو قوی وجادوئی Magic clean

28,000 تومان

> ضد جوش و لک بای بای فرانسه

28,000 تومان

> ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه

18,000 تومان

> کرم دوقلو روشن کننده و ضدلک قوی JIAOLI

69,000 تومان

> لوسیون رفع تیرگی مناطق حساس بدن Partner

28,000 تومان

> کرم ضد چروک و روشن کننده ولنسي 100٪ اصلي

15,000 تومان

> کرم پودر OLIVE OILE

18,000 تومان

> کرم مروارید اصل فلور-والنسی

29,000 تومان

> صابون کوسه ماهی والنسی

19,000 تومان

> -سفید کننده زیر بغل mistin(میستین)

17,000 تومان

> ست کامل و معجزه گر صورت ویتامین C

25,000 تومان

> کرم روشن کننده و زیبائی Emami (زنانه)

28,000 تومان

> ژل لاغری جلبک دریایی valensey

27,000 تومان

> جدیدترین ریمل برجوا3DMAX

15,000 تومان

> کرم رفع سفیدی موی سرYouThair

29,000 تومان

> صاف و نرم کننده مو .اصلDark & Lovely

27,000 تومان

> شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life

18,000 تومان

> رنگ موی ریش و سبیل استراتژی ( BLACK )

35,000 تومان

> کرم لاغری پارتنر لاو

48,000 تومان

> کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو

48,000 تومان

> کپسول مایع جوان کننده پوست animate

35,000 تومان

> موبر باله آ موبر دائمی 100% تضمینی

32,000 تومان

> اتو مو استیم استایلر

61,500 تومان

> محلول درمانی رویش مو+شامبودرمانی ریزش مو

65,000 تومان

> کرم تقویتی دور چشم خاویار والنسی

30,000 تومان

> کرم رفع ترک بدن پارتنر لاو

48,000 تومان

> کرم جوان کننده دور چشم Oliveen nature

28,000 تومان

> کرم ضد پیری دست لیدی دیانا

17,000 تومان

> کرم ضد آفتاب فرانسوی Bioderma

14,000 تومان

> شامپوی رنگ موی استراتژی shampoo Strategy

35,000 تومان

> افترشیو بعد از اصلاح بانوان

28,000 تومان

> لوسیون سفید کننده چای سبز Dream Woman

28,000 تومان

> شامپوی گیاهی جین سینگ

18,000 تومان

> رنگ موی مردانه Perfect men 90

26,000 تومان

> کرم پودر ویتامین سی Dream Woman

18,000 تومان

> رنگ موی مردانه Nougat (سیاه)

32,000 تومان

> کرم رفع سیاهی بدن والنسی

34,000 تومان

> ژل لایه بردار فوری روغن زیتون Oliveen

18,000 تومان

> روغن مار دو در یک میس بیوتی

28,000 تومان

> کرم جوان کننده و آبرسان شیر خالص

48,000 تومان

> پودر معطر كننده وطراوت بخش بدن کونستانت

45,000 تومان

> ژل لاغری نیترو اصل

29,000 تومان

> كرم اسكراپ پارتنر لاو

48,000 تومان

> پودر معطر کننده بدن

36,000 تومان

> ماسکهای کلاژن دارصورت کره جنوبیpurederm

18,000 تومان

> ست کامل حجم دهنده لب

16,500 تومان

> کرم ترک شکم و پوست میس تین

22,000 تومان

> صابون بهداشتی زنانه تایگر100% موثر

15,000 تومان

> شامپو رنگ مو A+B لانا

21,000 تومان

> روغن مار ملکه زیبایی

18,000 تومان

> ست درمانی مخصوص رفع تمامی لکه های صورت

45,000 تومان

> کرم فرم دهنده و سفت کننده سیـــنه partne

40,000 تومان

> ضد جوش و لک بای بای اصل فرانسوی

22,000 تومان

> کرم لاغری بازوی پارتنر لاو

30,000 تومان

> ژل لاغر کننده باسن loreal

30,000 تومان

> [جدیدترین کرم سفید کننده مردانه Emam

30,000 تومان

> صابون ضد جوش و لك درياي مرده فلورا

12,000 تومان

> کرم فرم دهنده و سفت کننده سینه partner

48,000 تومان

> ژل حجم دهنده وبزرگ کننده لب کلاژن دارlov

10,000 تومان

> پودر سفید کننده دندان گیاهیabaan

9,500 تومان

> محلول گیاهی هندی و قرص تقویتی ضد ریزش مو

100,000 تومان

> کرم رفع سیاهی و کبودی1&PARTNER 4

35,000 تومان

لوازم:برای کسب اطلاعات بیشتر روی محصول مورد نظر کلیک کنید

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH

14,000 تومان

> اصلاح خانگی جاست تریم JUST A TRIM

23,000 تومان

> اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH با کیف

25,000 تومان

> رنده برقی کنوود انگلستان KENWOOD

45,000 تومان

> گن لاغری اسلیم لیفت SLIM N LIFT

35,000 تومان

> رخت آویز جادویی واندر هنگر WONDER HANGER

15,000 تومان

> مخلوط کن چند کاره مجیک بولت آلمانی

65,000 تومان

> اتو بخار ایستاده توبی TOBI

165,000 تومان

> بخارشو هاش دو اُ ماپ الترا H2O MOP ULTRA

70,000 تومان

> ریش تراش ضد آب میکروفورس

20,000 تومان

> سالادساز نایسر دایسر آلمانی اصل

35,000 تومان

> سالادساز اسنپ اسلایس SNAP N SLICE

20,000 تومان

> اتو مو اینستایلر IN-STYLER

45,000 تومان

> فر نوری FLAVOR OVEN WAVE

70,000 تومان

> نردبان و چرخ دستی توتال ترالی

131,000 تومان

> خشک کن لباس خانگی AIR-O-DRY

57,000 تومان

> ست چاقو میراکل بلید 3 MIRACLE BLADE

63,000 تومان

> اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

58,000 تومان

> بخارپز پرو وی استیم تاور STEAM TOWER

67,000 تومان

> نردبان چندکاره ورسالدر

126,000 تومان

> گردگیر گوداستر شارژی GO DUSTER

27,000 تومان

> غذاساز همه کاره بولت اکسپرس

121,000 تومان

> جاروی مثلثی شارژی آلمان ایتالیا

40,000 تومان

> دستگاه ورزشی توتال کُر TOTAL CORE

67,000 تومان

> چاقوی شارژی سونیک بلید SONIC BLADE

35,000 تومان

> میله بارفیکس ایرون جیم|IRON GYM

30,000 تومان

> سرخ کن بدون روغن هات پلیت اتریش

60,000 تومان

> خردکن کیچن کینگ پرو|KITCHEN KING PRO

30,000 تومان

> دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی

100,000 تومان

> کفشو چرخشی

37,000 تومان

> دستگاه تصفیه آب خانگی هرت اند هرت

210,000 تومان

> ست چاقوهای کانتر CONTOUR PRO KNIVES

46,000 تومان

> دستگاه ورزشی توتال کُر اسپانیا LLC

121,000 تومان

محصولات زناشویی:برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش روی محصول مورد نظر کلیک کنید

> کرم لارگو (افزایش حجم و سایز آلت تناسلی)

33,500 تومان

> قرص آمريكايي اصلي ويگومخصوص دیرانزالی

19,000 تومان

> قطره آلمانی جدید محرک زنانه

58,000 تومان

> قرص دير انزالي 50 دقيقه اي وگادول

14,000 تومان

> اسپری تاخیری لارگوlargo delay spray

19,000 تومان

> کرم لارگو- افزایش طول و ضخامت

25,000 تومان

> اسپری تاخیری ویاگرا (آمریكا-جدید)

24,000 تومان

> مگنا RX

145,000 تومان

> دستگاه لارجر باکس

110,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

48,000 تومان

> اسپری تاخیری Super Dooz 125000

22,000 تومان

> شارک پاور-شارک پاور قرمز رنگ-shark power

35,000 تومان

> مگنا ارایکس RX-اصل.نمایندگی فعال ایران

120,000 تومان

> ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

19,500 تومان

> تنگ كننده-افزایش میل جن-30 خانمها

30,000 تومان

> قرص یوهیم

100,000 تومان

> قرص 4 تایی تاخیر در انزال لوواگراLUVAGRA

10,000 تومان

> کرم گیاهی ژل فورت

22,000 تومان

> ژل زناشویی اینتیمو مخصوص خانمها

30,000 تومان

> ژل آمیزشی سیمپلکس فرانسه-رومانتیک و پلژ

19,000 تومان

> قرص ویاگرای قرمز -تقویت قوا

27,000 تومان

> کرم تاخيري delay shark

22,000 تومان

> کپسول MAXMAN اصل(تقویت قوای جن سی)

27,000 تومان

> اسپری تاخیری ویاگرا-اصل با هلوگرام

19,000 تومان

> حلقه ویبرادوم رومانتیک با مجوز بهداشت

25,000 تومان

> قرص سیالیس-cialis – ایجاد نعوظ

27,000 تومان

> اسپری Tiger power

28,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور آبی

38,000 تومان

> کپسول درمانگر زود انزالی MAXMAN

65,000 تومان

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)

33,000 تومان

> ژل آمیزشی ایزی EASY PLAY TIME GEL

22,000 تومان

> صابون مردانه روغن تمساح فرانسوی100%طبیع

15,000 تومان

> قرص ویاگرای اصل آمریکا(30 عددی)

78,000 تومان

> کپسول گیاهی تقویت کننده جنسی ساتیبو

45,000 تومان

> دستگاه لارجر باکس(با مجوز بهداشت)

110,000 تومان

> پک کامل رفع مشکلات زناشویی

99,000 تومان

> کپسول گیاهی مکس من آمریکایی اصل

50,000 تومان

> کرم شارک پاور مخصوص آقایان

28,000 تومان

> قرص سمنکس-Semenax

188,000 تومان

> ویگاریکس-تقویت بنیه جنسی

64,000 تومان

> 2عدد کرم شارک پاورآبی

36,000 تومان

> افزایش حجم (آقایان)شارک پاور

25,000 تومان

> ژل آ.م.ی.ز.ش.ی. تایگرلیدی(خانم ببره)برای

18,000 تومان

> Viamax power قهوه مردانه

75,000 تومان

> وایگورل.کرم افزایش دهنده میل ج.ن.سی

45,000 تومان

> ويگركس - پمپ تنظيم آقايان

85,000 تومان

> ژل آمیزشی اینفینیتی پلی تایم Infinity

22,000 تومان

> تقویت بنیه جنس-30 آقایان باقرصهای یوهیم

100,000 تومان

> قرص مگنارکس MAGNA+RX

145,000 تومان

> دستگاه وکیوم همراه آقایان ساخت آمریکا

85,000 تومان

> قرص سمنکس

150,000 تومان

> اسپری ویاگرا 99000 اصل

20,000 تومان

> ژل لایک ا ویرجین پلی تایمLIKE A VIRGIN

22,000 تومان

> دستگاه اکستندر مگنت دار

110,000 تومان

> تایگرکینگ tiger king

32,000 تومان

> کپسول درمان كننده زودانزالي یانگ گانگ

45,000 تومان

> کپسول و اسپری افزایش سایز آ.ل.ت Big Boy

68,000 تومان

> ژل آمیزشی دریمر پلی تایمPLAY TIME DREAME

22,000 تومان

> ست کامل درمانگر ناتوانی آقایان

110,000 تومان

> ژل آمیزشی فایر پلی تایم Play time fire

22,000 تومان

> پک محصول جنسی مردانه با اشانتیون ویژه

63,000 تومان

> Viamax power قهوه زنانه

75,000 تومان

> پمپ افزایش حجم آقایان آمریکایی

85,000 تومان

> دستگاه جس اکستندر بزرگ کننده دائمی عضو ت

235,000 تومان

> دستگاه اکستندر ساده

85,000 تومان

> قرص وایمکسVIMAX

120,000 تومان

> کپسول مکس من2 MAXMAN II

80,000 تومان

> ویگارکس

65,000 تومان

> مکس من 12 عددی اصل

30,000 تومان

> کرم لارگو اصلLARGO

32,000 تومان

> کرم گیاهی اروس انگلیسی 100%گیاهی

20,000 تومان

> ریش تراش MICROSTAR

25,000 تومان

> موکن ویزیوت WIZZIT

27,000 تومان

> مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

125,000 تومان

> دستگاه افزایش دهنده سایز اکستریم(آقایان)

165,000 تومان

> صابون العذاری QUEEN LOVE

12,000 تومان

> دستگاه پرو اکستندرمگنت دار ویژه

155,000 تومان

> ژل آمیزشی آیس من پلی تایمICE MAN

22,000 تومان

> کپسول بزرگ کننده 60 عددی مکس من

85,000 تومان

> پکیج افزایش سایز آ.ل.ت 100%گیاهی وتضمینی

149,000 تومان